'Bizim ders işi ne oldu?'
Mesajı okuyunca rahatlamıştım. Onun benim kafamı karıştırmasından çok korkuyordum.
Mesaj yaz kısmına dokunarak cevap verdim.
'Hallederiz bi gün o sorun değil.'
Telefonun kapama tuşuna basıp şarja taktım. Yatağıma girdikten sonra tekrar mesaj sesini duyunca beddualar eşliğinde yataktan kalktım.mesaj gökçedendi.
'Knk yarın size geliyom haberin olsun. Sana bi süprizim var ;)'
Gözlerimi devirerek yatağa geri gittim. Yine kim bilir neye süpriz diyodur. Tipik gökçe işte.
####
Son salatalığı ağzıma atarak masadan kalkıp annemin yanağına bi öpücük kondurarak
- Ellerine sağlık valide sultan.
Diyerek odama çıktım.
Gökçe az sonra gelir. Bu yüzden hazırlanmam gerek. Büyük ihtimalle dışarı çıkarız. Üzerime mavi düz kısa elbisemi giydim. Eğer planı dışarı çıkmak değilse bile ben onu çıkarırım. Zaten otur otur sıkıldım.
10 dakika sonra zil çaldı. Ayağa kalkarak
- Ben bakarımm..
Diyerek kapıya yöneldim.
Gülümseyerek açtım kapıyı. Özledim rezmen bi günde kızı. Kapıyı açmamla beraber yüzümdeki gülümseme bi anda yok oldu.
Karşımda duran 1 85 lik çocuğa baka kaldım. GİRAY?
Multi=GİRAY(grant gustin)
Şok olmuş bi ifade ile bir giraya bir gökçeye bakıyordum. Gökçe de bana piç smile ile bakıyordu. Uzun sessizliği bozan annemin sesi oldu.
"Kimmiş kızım?"
Diyerek içeri girdi.
"GİRAY!!!"
Büyük bir gülümseme ile girayın yanına gitti. Giray da ayağa kalkarak anne sarıldı. Resmen annem yanında cüce kaldı ya.
"Ayfer teyzecim nasılsın? Çok özlemişim!"
Dedi anneme gülümseyerek.
Ben hala şok bi ifade ile ona bakıyordum. Neden geldi şimdi bu. Niye tam unutmuşken onu,yeni bi hayata başlamışken geldi.
Bana baktı ve
"Kumsal? Geldim ama bi sarılma bi hoşgeldin demek yok mu?"
Dedi kollarını açarak. Gözlerim yaşarmaya başlamışdı. Ayağa kalktım ve koşarak odama çıktım. Gökçenin arkamdan seslenişini duymuştum ama dönüp bakmamıştım.
Hızla odama girdim ve kapıyı kapatarak yatağıma uzandım ve ağlamaya başladım. Niye? Niye herşey bitmişken, onu unutmuşken çıkıp geldi. NİYEE..?
Odamın kapısı çalındı ve içeri gökçe girdi.
"Kumsalcım? İyimisin?"
Dedi ve yatağın kenarına oturdu.
-Değilim! Lanet olsun! Lanet olsunn!!!! Niye?!! Onu niye getirdin ha?!!!!!
Diye bağırmaya başladım. (yanlız çok da bağırmıyordum. Sonuçta onlar aşağıda)
Gökçe beni sakinleştirerek konuştu.
"Ben getirmedim. Okulu..okulu bitmiş. Yani artık burda."
- Niye şimdi geldi ki. Tam unutmuşken, onu silmişken niye gelip kurduğum hayatın içine ediyo ki? NİYEE?!!!
"Onun gelmiş olması senin hayatını bozmamalı kumsal. Sen onu unutup hayatına devam ettin bir kere kumsal. Bunu tekrar yapabilirsin. O burda olsa da olmasa da."
- Evet onu bir kere unuttum. Ama o gitmişti, hemen karşı binda oturmuyordu.
"Bak kumsal. Abimin burda olması senin hayatıbı değiştirmesin. Onu unutabilirsin. Hem sen kaandan hoşlanmıyor musun? İşin kolay"
- Nerden çıkardın kaandan hoşlandığımı ki sen.
Dedim sakinleşmiş bur şekilde
- Hem ben hoşlansam da o da giray gibi asla olmaz. O ancak benimle oynar. Yani ben hep bahtsızım. HEP...
ARKADAŞLAR YB Ü YENİ PAYLAŞTIĞIM İÇİN BU BÖLÜMÜ KISA YAZDIM AMA YB EN YAKIN ZAMANDA GELECEK UMARIM.