Chapter 10

336 43 0
                                    

Emily's POV

Ο Harry μου είπε ότι θα πήγαινε να πάρει μερικά ρούχα από το σπίτι του για να έχει όταν θα άρχετε να μένει μαζί μου. Έτσι και εγώ βρήκα την ευκαιρία να πάω να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο.

******

Μετά από 15 λεπτά είχα τελειώσει. Ξεκλείδωσα την πόρτα του μπάνιου και ξαφνικά μπροστά μου εμφανίστηκε ο Harry. Αμάν αυτό το παιδί εμφανίζετε από το πουθενά. Με κατατρόμαξε . «Εδώ είσαι και σε έψαχνα;» «1ον ναι, 2ον με τρόμαξες και 3ον πότε ήρθες;» «1ον συγνώμη δεν το ήθελα και 2ον πριν 10 λεπτά...... αααα και ντύσου γιατί θα πάμε μια μικρή βόλτα..... ααα και βαλε κάτι ζεστό γιατί έχει λίγο κρύο.» «οκ που θα πάμε ;» «Δεν μπορώ να σου πω είναι έκπληξη» είπε πλησιάζοντας με. «Μμμμμ.... Έλα πες μου» «Όχι» λέει καθώς πλησιάζει τα χείλη μου. Νιώθω την ζεστή του ανάσα να χτυπάει στο πρόσωπο μου. Πλησιάζει αρκετά ώστε να μπορέσει να ενώσει τα χείλια μας. Το φιλί είναι γλυκό αλλά και παθιασμένο θα μπορούσα να πω. Το σπρώχνω και αυτός με κοιτάζει με μια λυπημένη φατσούλα. «Συγγνώμη και εγώ θέλω να συνεχίσω αυτό το φιλί αλλά πρέπει να ντυθώ οπότε καλύτερα θα ήταν να πας κάτω και όταν είμαι έτοιμη θα σου πω για να φύγουμε. «Καλά, πάω .... Μην αργήσεις.» «Εντάξει». Όταν κλείνει η πόρτα βάζω τα καθαρά μου εσώρουχα και επιλέγω να φορέσω ένα μαύρο ψηλόμεσο τζιν και μια γκρι πλεκτή μπλούζα γιατί είναι ο καιρός είναι έτοιμος να βρέξει. Σε 4 μέρες θα πάω στο πανεπιστήμιο ευτυχώς πέρασα στο Λονδίνο και δεν χρειάζεται να φύγω μακριά από τον Harry. Τον άκουσα να με φωνάζει οπότε έβαλα γρήγορα τα vans μου, πήρα το κινητό μου και κατέβηκα κάτω. «Τόση ώρα για να βάλεις ένα τζιν και μια μπλούζα;» «συγγνώμη αγάπη μου αλλά σκεφτόμουνα διάφορα.» «Τι σκεφτόταν η μικρή μου πριγκίπισσα;» με πλησιάζει και αγκαλιάζει. «Σχετικά με το πανεπιστήμιο» «Θα τα πας μια χαρά μην αγχώνεσαι... πάμε τώρα;» «Ναι πάμε». Όταν βγαίνουμε από την πόρτα της αυλής μπλέκει τα δάχτυλα μας μέχρι να φτάσουμε στο αυτοκίνητο. Πραγματικά έχει πάρα πολύ κρύο. Όταν πάω να ανοίξω την πόρτα μια σταγόνα προσγειώνετε στην μύτη και νευριάζω σε αντίθεση με τον Harry που έχει σκάσει στα γέλια. «Δεν είναι αστείο» «Εντάξει συγνώμη» λέει και ακόμα γελάει. «Μπες μέσα.... Και σταματά να γελάς. «Οκ.» σκουπίζω την σταγόνα που έπεσα στην μύτη μου και μπαίνω κατευθείαν στο αυτοκίνητο γιατί δεν θέλω να γίνω παπάκι.

******

Harry's POV

Είχα σκεφτεί να πάμε στην παράλια αλλά δεν είναι και πολύ κάλος καιρός οπότε θα πάμε στο εμπορικό και θα αγοράσει ότι θέλει. «Που θα πάμε;» ρωτάει και τοποθετεί το χέρι της στο πόδι μου, χαμογελάω με αυτή την κίνηση και της δίνω ένα φίλη στο μάγουλο . «Είχα σκεφτεί να πάμε στην παράλια αλλά τελικά θα πάμε στο εμπορικό.» «Τέλειαα»

And then you came (Harry Styles-Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora