VI

188 25 1
                                    

 Чувствах се доста добре докато не усетих пръст да на бузата си, който все едно се опитваше да влезе в устата ми. Отначало не обърнах внимание, а след това отворих очи. Първото което видях бяха други очи точно срещу моите. Не бях изплашен, но не го и очаквах. Кафяви очи, почти черни. Руса коса на която се виждата корените. Трябва му боя за коса. Почувствах се малко неудобно, но не ми пукаше. Беше ми удобно с момичче до мен. Въпреки, че от една страна не можех да я понасям ми харесваше да съм така. А това да гледам физиономията на брат и' точно пред моята не ми бе една от най-любимите гледки. Хъх, даже не е. Кимнах му,а той се отдръпна и излезе от стаята. Постоях още малко така, пуснах я бавно и станах. Завих я отново и бавно изпълзях от стаята. Пооправих си косата, бе разпиляна на доста страни. Не харесвах нещо да е разпиляно. Под нещо имам предвих косата ми. Все едно току-що бях правил луд секс. Щеше да е хубаво, но не... Стигнах до хола и се хвърлих на дивана, сякаш си бях в нас.

-Много сте били сладки двамата. -изръси високо и се измя.

-Да, ти като си forever alone. -погледнах го засмивайки се. Извадих телефона си за да погледна колко е часа. На вън не бе толкова тъмно-Доста време сме спали така. Защо не я събудиш? 

-Аз? Защо? Да не съм и' гадже? -при тези думи го изгледах на криво и минах с едната си ръка през устата.

-Аз съм и' гадже, не знаеш ли? 

-Ти и тя? Не си пасвате. Приличате ми на две конски мухи, и двамата дразните. -започна да се смее. Бях на път да го замеря с възглавницата и го направих.

 Не исках да я будя за това се прибрах. Беше късно, някъде към 00:30. Нямше какво да правя, съблякох се по боксерки както обикновенно, легнах на леглото, пуснах си телевизора, даваха някакво странно предаване за змиите и зайците. Не ми бе толкова интересно, но нямаше нищо друго за гледане. Всъщност нямах избор.


Г.Т. на Хани.


Бях в стаята на брат ми и му разглеждах гардероба. Тениските му ми бяха доста дълги, понеже не съм едно от най-високите момичета. Извадих любимата ми негова тениска за спане и я облякох, останалите дрехи ги отнесох в моята стаята. Имах малко хладилниче при мен и извадих едно кенче кола, отворих го и отпих. Замислих се как се озовах в моята при положение, че заспах в хола. Не ме интересуваше.

My dreams.. My fucking love.Where stories live. Discover now