DOĞA ÜSTÜ

23 4 0
                                    

Ormanda gördüklerine dalan 4 arkadaş bişeyin farkında değillerdi. İlerideki şelalenin. Bir anda sandaldan atlamayı düşündüler fakat Angelina yüzme bilmiyordu. Samuel Maria'nın kolundan tutup suya atladılar. Samuel bağırarak "Wesley! "
Dedi. Wesley çok çaresizdi ya Angelina'yı bırakacaktı ya da beraber şelaleden düşeceklerdi. O an bi düşündü. Giderek şelaleye yaklaşıyorlardı. Wesley Angelina'yı kucaklayarak suya doğru atladı toprak parçasında bir ağaç dalına tutundular ve ormana doğru çıktılar. Angelina'nın ayakkabısı çıkmıştı ne yazikki. Samuel ve Maria'da ormana çıkmıştı ama artık beraber değillerdi. İkiye bölünmüşlerdi. Samuel ve Maria el ele tutuşup yürümeye başladılar. Orman çok kasvetliydi. Bİr maymun gördüler, telaşlı gözüküyordu.Merak edip takip etmeye başladılar.Biraz yürüdükten sonra bi muz ağacı gördüler karınlarıda acıkmıştı. Wesley Samuel'in kendisini bırakıp atladığını hala yedirememişti kendine. Biraz dinlendikten sonra bir gölge gördüler.  Garip bir ses çıkaran gölge . Takip etmeye başladılar ve muz ağacının yanına geldiklerini farkettiler. Angelina hemen ablasının ayakkabısını farketti ve çığlık atmaya başladı. Wesley sakinleştirmeye çalışıyordu ama ne fayda.

ZAMANSIZ AYRILIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin