Yine herzamanki gibi okula gidicektim.. Sabah kalkip yüzümü yıkadım , dislerimi firçaladım . ve saat 9:25i gösteriyordu dersim kimyaydı ve kimya hocamıza birdaha geç kalmiycam diye sözüm vardi , ister istemez geç kalıyordum. Arkadaşlarımda benim okula gitmedigim zaman beni yine geç kaldı , diye merak etmiyorlardi. Biraz da haklilardi ama elimden birsey gelmiyordu. Yine bunlari dusunurken saat 9:40 oldu. Ve yine okula gec kalmistim. Okul bizim evimize yaklaşık 100 metre uzakti. Ve ben yine okul yoluna dusmustum ; nihayet bizim meşhur sinifimiz olan 11/C tabelasini gördüm. Kapiyi iki defa vurdum , Tak Tak !! Diye. kimya hocamiz bizi cok seviyordu ancak cokda sinirliydi. Ve bu sinir sadece bana ozel degildi. Ayşe arkadasimda benimle ayni sorunu yaşıyordu. Oda benim gibi geç kalıyordu. Hocayla birlikte ayni anda derse giriyordu o fakat ben her zaman 10 dakika gec geliyordum. Neyse sınıfa girdim , ogretmenimize selam vererek iceri girdim , gec kaldigimdan habersizmiş gibi , ogretmen beni görür gormez adeta sinir kupune bindi. Siniftaki herkesi falakaya çekiyordu hic olmadik bir nedenden dolayi , sira yaklastikca korkuyordum ilk once herkesin gec kaldigi icin falakaya çekildigini sandim. Sonradan ise nedensizdi simdi dayak yememi im sebebi yoktu.. !!! Ve gözüm kapali bunlari dusunurken aniden uzun boylu bir kararti belirdi. Gozlerimi açtigimda o demir cetvelin bana doğru geldigini gordum veee tam bana 1-2 cm kala icerden bir ses geldi ; Can oğlum hadi uyan artik geç kalıyorsunn !! Diye bu ruyadan sonra dehset dolu ruyadan sonra icimden birdaha geç kalmamam icin artik saat 9da kalkmalıyım diye düşündüm. Ve okulun yolunu tuttum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinirli Kimyacı
Short StoryBu 2.hikayem umarım beğenirsiniz.. Evet başlıyalım arkadaşlar.. :))))