###########
Dünkü yayla gezmesinden ve soğuktan ne kadar yorulmuştum bilemiyorum. Bide yolda arabada sarsıltılar falan beni cidden çok yordu. Brezilya da bile Türkiye ' de olan yayla gibi yerlerdende varmış.
Batu "Aaaaşşşşkkiiimmmmm uyanmadın mı ? Huuuuuuuuuu "
Of Batu tamda keyif yaparken uyandırılır mı bir insan off
"Tamam aşkım geliyorum bu arada eğer kahvaltıyı hazır görmezsem seni öldürceğim çünkü açken ben, ben değilim. Anlatabiliyormuyum acabaaa ?? " diyerek yatakta dönerek esnedim 'inşallah bugün iyi geçer' umuduyla kaktim .
Batu "Prenses gördüklerine asla inanamayacağına emin olabilirsiiinnnn " dedi. Bu çocuk ne kadar iddialı yaw.
'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°
Üzerimden pijamalarımı çıkarıp eşoftman geçirdim. Aşağı indim ve masaya oturdum. " Aşkım gelidiğime değmiş ya güzel güzel bundan sonra yemek işleri senin Okey ? " diyerek gerinleştim .
"Hmm bir düşüneyim ıııımmm cevabım ha-yır bu seferlik bir jestti sadece " diyerek tabanındaki krepten bir parça aldı.
Tam bende zeytinden alacaktım ki kapıyı biri alacaklı gibi çaldı.
"Dur prenses ben açarım sen otur tekin biri gibi değil" dedi ve başımı onaylarcasına sallayarak Batu'mun peşinden gittim.
«»«»«»«»«»«»«»«»«»
Batu "Senin burada ne işin var ha ? Söylesene ben yüzüğü atmadım mı ha ruh hastası ne yüzle buraya adımını atabilirsin sen ! " dedi gelen kızın yüzüne hem bu kızda kimdi.
"Bak Batu Seninle birşey konuşabilir miyiz önemli? "
"Hayır Cansu hiçbir şey konuşmayız git burdan yoks- " Kız sözünü bitirmeden kesti Batu nun sözünü.
"Batu lütfen bak söyleyince kararın değişecek lütfen iki sözüm var dinle ! "
"B. Batu bu kız neyden bahsediyor söylesene "
"Sakin ol prenses bilmiyorum ben sana söyliyeceğim tamammı herşeyi " başımı salladım.
"Prenses izin verirmisin iki dakika şunun derdi neymiş bir anlıyayım " deyip merdivenleri çıkmaya başladılar. Ama şunu anlayamadım kızın karnıda şişikti hamile gibi birşey bide duygusal bişi .
Yukarıda Batu biraz bağır gibi konuşmaya başladı meraktan çatlıyorum neredeyse 'biraz çıkıp bakmaktan zarar gelmez iki laf yaa bişey olmaz' deyip merdivenleri çıkmaya başladım. 'Hay Allah yaa bu vazoyu kim koydu buraya'
Batu"prenses birşey mı oldu iyimisin" aha s****n Asu yaa "Bişey yok aşkım vazo düştü ben iyiyim" oh gelmiyor bundan sonra dikkatli olsana be salak Asu mal yaa.
Batu"Bak Cansu ben bu yüzüğü attım sen benim değilsin anlasana "
"Batu zor durumdayım bu, bu çocuk bizim anlasana, düşünsene eski günlerimizi düşün"'Bir bu eksikti ben ne zaman mutlu olacağım ya. Dedim ağlayacak gibi olan iç sesimle...
Hayat sen bana
ne zaman güzel
sürprizlerini
göstereceksin
ha ??????