Dilara ben. Otobus bekliyorduk sonunda diyerek. Bindik kulakligimi taktim muzik dinliyordum .dilarada oyle yapti otobus cok kalabalikti Tepisiyorduk adeta sofor arkaya dogru ilerlememizi soyledi sonunda ilerliyecek yer kalmadi.bende durdum sag tarafimda dilara var sol yanimda ismini bilmedigim yakisikli biri ben ona bakiyorum o bana en sonunda bende adim nehir ismini yazan kolyemi disari cikardim gormesi icinde saclarimi yana attim insallah gormustur derken otobus durdu ve o yesil gozlerine vuruldugum insan indi.ama arkasindan baya bi baktim en sonunda dilaraya donerek ben asik oldum hemde ismini bile bilmedgim yesil gozlere dilara ise gulmeye basladi sacmalamayi kes nehir daha 1 saat olmadan sadece 20 dk yaninda duran cocuga mi guldurme beni diyerek kulakligi takti acaba dilara cidden dogrumu diyor Ben daha Ahmetle yeni Ayrilmisken ..
Eve geldim cok yorgundum hemen dus alip yataga. Attim kendimi ve aklim ilk gelen o cocuktu nasil bakmisti acaba adi ne? Kim? Faceye girdim bos bso dolasirken hayir canim olamaz saka yapmayin istek mi yollamis hemdeee banaaaa hayirrr canim skaaaaa buu ismii Shafer mi :O yok ya ben yedim kafayi hemen dilarayi aradim bize gelmesini soyledim saolsun oda beni kirmadi geldi dilara bu o yanimdaki cocuk mu knkaa evet bu ooo :-)