Her zamanki gibi lanet saat alarmıyla kalktım.Bi kere senle kalkmasam olmuyomu .Hikayeme başka bişeyle başlasam ?Yoook olmaz ki illa saat olucak.Ağzımı şapurdartım ve tadı iğrençti.Ben bokmu yedim bu ne!
Hemen banyo yapmam lazımdı.Çok çirkimdim çook.Banyoya kıçımı sallaya sallaya girdim.Birkaç dakika aynanın karşısında dans ettikten sonra banyoya girdim.Vücudumu yıkayacağım sırada çilekli losyonum bitmiş olduğunu gördüm portakallı,üzümlü,vişneli,ananaslı,avokadolu olanda bitmiş olduğunu farkettim.Yapacak birşry yoktu hacışakir kullanacaktık artık.Duştan çıktıktan sonra saçımı taradım ve kuruladım.
Ben makyaj yapmazdım çünkü makyajı sevmem çünkü ishal yapıyo! Ama ne hikmetse birden yüzüm makyajlıymışım gibi oluveriyo.Çok ilginç.Klasik göt altı eteğimi ve kedili südyenimi belli eden gömleğimi giydim.
Sonuçta okulda ne sınırlama vardı ne de ödev.Hatta öğretmenler öğrencileri bile affedersiniz s*kiyolardı.Ama bi tın bile yok.Annemler herzamanki gibi çocuk yapıolardı çünkü başka yapcak işleri yok.
Servise bindiğimde arkada oturup dışardakilere laf atan bir kız gördüm.Çok seksiydi.Siyah fönlü düz saçları .büyük koyu kahve gözleriyle bitter teniyle fazla güzeldi.Kızın yanına gittim ve direk adını sordum.İsmi Nazlı'ymış ne güzel bir isim.
Saçmalama lez filan değilim.Sonra birlikte dışardakilere laf atmaya başladık.Okula geldiğimizi fark etmemiştik bile.Nazlı arkadaşlarının yanına giderken bende onun götünü kestim.Siyahlar içindeki güzel.
Herneyse okula içene girecekken elinde tespih sırtında ceketi olan kaslı bir öküz bana çarptı.Çarpmanın etkisiyle yere göt üstü düşüp 2 metre sürüklendim.Beni kolumdan tutup kaldırdı ve yüzüne bakmama izin vermeden."Sen benimsin."dedi ve çekip gitti.
Aniden ortadan kaybolmuştu.Bu da neydi şimdi ama ondan nefret ediyorum nefret ediyorum NEFRET EDİYORUM.Ama onu sevdim.
........................Okula girdiğimde aniden bir el ağzımı kapadı.Hangi tuvalete girdiğimizi bilmesem bile kesinlikle erkekler tuvaletiydi eminim.
"Bana bak Bernara ondan uzak duracaksın o çok oç biri ve kötü.Sen masumsun o yüzden benimle olup evlenmelisin."Bu okulun popisi ustura kemaldi.Bütün popüler kızlarla yatmıştı ve okulun her alanında başrol alırdı.O anasın karnındayken provalar yapıomuş heralde."Saçmalama Kemalllğ ben senin değilim onu da tanımıyom hem ben çok çirkinim niyr beni sevion git seksy Nazlı'yı sev. O çok taş bi hatun."
Dedim ve saçımı onun yüzüne savurarak tuvaletten çıktım.Tuvaletten çıkar çıkmaz yine aynı öküze çarpıp 4metre yerde kaydım.Çok sinirliydi ve çok seksi .Ah o bıyıkları beni benden alıyordu."sen benimsin bunu anla."diye gürledi.Kolumdan tutup yerden kaldırdı ve"Ben sıkıldım yürü bizim eve gidiyoz." Dedi.
Hiçbişey demeden beni kapıya kadar sürükledi .Güvenlik uyuduğu için rahatça beni kaçırdı.Artık masum olmayacaktım..
.,,,,,,,,,,,,TO BE CANTUYED,,,,,,,,,,,,,.Merhaba arkadaşlar yeni değişik bi kitapla karşınızdayım.Bu kitap kesinlikle eğlence amaçlıdır.Hiçbir karakteri kötülemiyordur.
Saat 5 de sıkıntıdan kitap yazma keyfi djddjjsj.Umarım beğenirsiniz eğer devam etmesini istiyorsanız yıldız butonuna basmanız yeterli.Tabi ki de kendimi övmüyorum.s.s
İlk 3 bölüme kadar çıkarıcam beğenirseniz devam edicem lütfen beğeninizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Sizi seviyorum
-Nazlı Anmak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpadin En Mötüş Hikayesi
Random"kıskananlar Çatlasın." Wattpadin en mötüş hikayesine hoşgeldiniz.Yabancı ,solucan,kötü çocuk okumayı bırak.Klişemi istiyonuz ? Âlası var. ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Benim adım Bernara pamuk.18 yaşındayım 30 yaşında görünsem bile 18 yaşında olmam şart.Çok çir...