*Orice zi e una Frumoasa* - Final

45 6 3
                                    

ORbit de furie  insfac o funie dintr-un dulap, o iau pe Ephi si un scaun si cobor la subsul unde o leg bine de un stalpo de sustinere si astept sa se trezeasca...

DUpa ceva timp


O vad ca incepe sa clipeasca subtil .. EPhi.. S-a trezit !

EU: -TRebuie sa accept consecintele actiunilor mele, intrucat tot ce am facut a fost ce m-ar fi impins lumea sa fac....IMi spuneai sa imi urmez visele fara sa intelegi ca ele aveau un cost.... TU! Din cauza asta acum,  am murit in interior.....

(Tot ce simt e ciudat.. PArca cosmarul doar a inceput si tot ce se intampla il "cheama " pe el ... Il cheama sa isi ia ce doreste  pana  a primit ce merita, iar eu voi fi cu el....)

DEMON: -Ucide-o ACUM! ASta e singura NOASTRA sansa, nu o sa mai ai alta, nu renunta la MINE, NU EZITA, totul e cum ar trebui sa fie asa ca daca vrei romantism, UCIDE-O ACUM! DE CE NU MA LASI PE MINE in locul TAU ?! Vom masacra momentul asta tampit in care ne aflam, daca ma accepti si mereu o sa fii cu mine va fi bine, eu sunt defapt ingerul tau !

EU: (catre EPhi) - Stii ca dragtostea noastra e inchisa in ochii tai de cristal ...Si ochii tai.. PAr terorizati! Demonul din mine imi cere sa te ucid.. Hmm.. Tot ce se intampla il lasa sa preia controlul peste mine...

Ephi: - Cide, controleaza-te.. Hai sa trecem peste momentul asta impreuna! DAR TE ROG NU FA CEVA CARE O VEI REGRETA IN VIITOR! Am renuntat la propriul viitor pentru tine.. NU fa asta.. A fost doaar o GRESEALA! (incepe sa planga alarmant, dandu-mi de inteles ca mila ar trebui sa apara, insa in locul acesteia pofta de a ucide creste...)

Dar fara sa am sansa de a raspunde ma trezesc cu un picior in abdomen si ajung la pamant... INteleg ce se intamplase, EPhi a tras de timp si s-a dezloegat, iar acum vrea sa fuga.... Bun plan.. Insa

*NU EXISTA NICIO SCAPARE! DAR TU INSA AI REUSIT SA RUPI TOATE LANTURILE, EU FIIND PARALIZAT IN FRICA LUI CIDE!  ASA CA TE VOI UCIDE INCET SI O SA TE LAS IN TRECUT! *(aceste cuvinte imi ies din gura fara sa vreau, corpul mi se misca fara voia mea...)

Cred ca tot ce se intampla e doar un vis, sau un cosmar... Ea e singura care mi-a creat acest destin...INsa ma indrept spre ea furios,  apucand-o cu furie de gat, vazand cum incearca sa scape sufocandu-se si usor, dandu-si si ultima suflare.... Ephi.. Ephii.. cad la pamnt

Eu: -EPHI! NUUU! NU TREBUIA SA FIE ASA! De ce am facut  asta! De ce?!

MImi intorc capul si zaresc demonul.. Arata exact ca mine , insa cu ochii rosii si furie in ochi statea si savura acest moment... Iau o bugata de sticla de pe jos , fug spre el si il  injunghii in stomac de 2 ori...

EL nu schiteaza nici un gest, doar continua sa zambeasca nebuneste si sa se holbesze la mine.. IN urmatoarea secunda dispare si realizez ca eu tocmai ma injughiasem... Cum poate fi posibil asa ceva.?!  NU asta era destinul meu.. NU! .....Ma intind la pamant, inchid ochii, si mor. IMi vad parintii care ma cheama spre ei:

Mama: -CIde.. Vino, era si timpul sa te TREZESTI!

Eu: -TReze....sc? !

MA trezesc pe un pat din spital cu mama si tata langa mine, cu EPhi care ma tine de mana, cu fratemiu care acum imi zambea pentur prima oara...

EU: -CE dra ?!

Mama: -Cide.. NU vorbi urat... Totusi, evitand asta.. CE a fost in capul tau  sa te joci cu un cutit in bucatarie ?!

Acum totul devine lucid... Stiti cand am zis ca m-am dus si am luat cutitul si l-am ucis pe taicamiu? M-am dus in bucatarie am luat un cutit , dar nedorind sa ranesc pe cineva, mi-am taiat ambele maini lasandu=-mi 2 cicatrici mari pe ele...

EU: -Pfiu! Doamne ce bine ca sunteti voi! VA IUBESC!

IN colt vad demonul care se uiuta la mine, de aceasta data posomorat vazand ca nu realizase ce dorise.. Probabil planul lui era cel care mi-l aratase in acest cosmar...Si poate, mi-ar place mai mult sa fi fost asa...Ha...Ha.....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*Multumesc ca mi-ati citit cartea! Va urma  inca o carte legata de viitorul  sbuciumat a lui Cide..Stay rock \m/ * ~ZOUKYE


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 07, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fighting with my demonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum