Capitolul 1

42 1 0
                                    

      La naiba! Nici n.am ajuns bine in noul meu oras ca am si dat peste trei posibili dusmani. Mutarea din New York a derutat toata familia. Dupa ce firma tatei a dat faliment a trebuit sa ne facem bagajele si sa vindem o vila foarte mare si luxoasa pentru a ne muta intr.un
...... apartament. Fratii mei mai mici s.au obisnuit repede cu ideea si inca din prima zi au transformat sufrageria intr.un loc numai bun de jucat.

      -Zau, fii si tu mai atenta , Clo!

     Sirurile de ganduri mi.au fost intrerupte de sora mea mai mare. Evident ca eram pe punctul de ai pune o piedica de zile mari Emmei doar fiindca obisnuiam sa ma intind pe podea si sa analizez tavanul cat timp realizez ceea ce am facut in ultimul timp. Evident ca nu mai era tavanul din fosta mea camera... plin cu picturi pe care le.am facut pe parcursul celor saisprezece  ani din viata mea. Mi se rupe sufletul cand ma gandesc cum aveau sa dea cu lavabila alba peste munca mea de o viata.

     -Scuze Em, inca nu m.am obisnuit cu ideea ca impartim aceeasi camera.

    Era ciudat sa stiu ca am o sora mai mare care e in aceasi clasa cu mine. Diferenta dintre mine si ea fiind de 7 luni. Am fost nascuta premutur ceea ce i.a dat tatalui meu ideea minunata de a deschide o cresa particulara pentru astfel de copii. O saptamana de vacanta in Caraibe si cand ne.am intors cresa era scrum la propriu. In mai putin de doua saptamani firma tatei era falita. Inca ma uit spre tavan. O lacrima mare imi curge usor pe obraz, apoi cobora lin pe barbie si cade in palma mea. Mama ma striga sa vin la masa.

      Nu pot sa cred. Mirosea atat de bine. A ceva ce numai la petreceri mancam. Pizza! Pentru prima data parintii mei fac comanda de pizza. Gemenii se ingramadesc la masa, impingandu.se si imbrancindu.se . Eu si Emm alergam ca doua leoaice , iar mama incepe sa rada .

     Incepem cu totii sa mancam si sa povestim ce am mai facut . Eu eram pe alta planeta, cufundata in ganduri. Cand termin de mamcat merg tinta la mine in camera si deschid singurul lucru care ma intelege cu adevarat. Jurnalul meu. Scriu despre noul oras, noua locuinta, dar cat si despre unii vecini.

    "Azi de dimineata am dat peste un baiat super dragut: blond , ochi albastrii, inalt , bine facut. Dar, ca de obicei soarta nu tine cu mine. In momentul in care s.a impiedicat de picioarele mele , ma injurat si s.a holbat la mine de parca eram ciudatenia pamantului. Nu dupa mult timp, o blonda s.a izbit puternic de mine si a cazut in fund. Copia perfecta a lui Barbie s.a strambat la mine, s.a ridicat si m.a imbrancit usor.

     A treia persoana, tot un blond, era sa primeasca o palma de toata frumusetea peste fata." Dupa ce analizez ceea ce am scris, imi dau seama ca pana acum am intalnit numai persoane blonde in acest bloc. Eu sunt singura bruneta din familie, toti au parul natural blond. Emma si.a vopsit parul brunet, ca sa putem fi, la propriu, identice. Daca nu am fi nascute in luni diferite as putea jura ca suntem gemene. Pana in clasa a cincea , cand sormea s.a vopsit, toata lumea ne deosebea dupa culoarea parului.

        Inchid jurnalul , il pun sub perna si intru in pat. Maine aveam prima zi de scoala si trebuia sa fiu in forma. Cine stie ce fel de surprize aveau sa ma astepte. Sormea isi face aparitia in camera si dupa ce se schimba in pijama , imi spune, mai mult soptit:

      -O sa fie bine!

     Si apoi stinge lumina. Adorm instantaneu ca un bustean, nici tancul nu ma putea trezi din somn. Mi.am facut obisnuinta sa ma trezesc la 7. Dupa ce m.am trezit m.am dus la sormea care inca dormea si am inceput sa o gadil. Bunica avea obiceiul sa ne zica ca o zi buna incepe cu rasete si zambete de dimineata. Aveam nevoie de o zi cat mai buna , de aceea nu ma opresc pana nu se trezeste de.a binelea si incepe sa ma gadile si pe mine. Fratii nostri parca au senzori cand vine vorba despre distractie si nazbatii, asa ca nu dureaza mult pana ni se alatura la "Marea gadileala din prima zi de scoala". Dupa zece minute mama urca la noi si ne zice ca suntem intr.un bloc si deranjam vecinii. Am uitat sa mentionez ca stam intr.un apartament pe doua etaje.

       Dupa nici o jumatate de ora suntem pregatiti sa mergem la scoala. Dupa ce i.am facut capul calendar sormii ca sa ma lase pe mine sa conduc masina in prima zi de scoala , mama ne spune ca noi trebuie sa ii ducem pe gemeni la scoala. Eu si Emm ne.am revoltat, sunt cei mai nazbatiosi copii din lume, desi sunt intr.a cincea , fac mai rau ca la gradinita, dar mama a scos asul din maneca zicandu.ne ca daca nu ii ducem noi , va trebui sa vine tata cu noi si sa ne conduca masina. Am tacut si am acceptat.

      Spre surprinderea mea si a Emmei , fratii au fost destul de linistiti, dar cand au intrat in curtea scolii , Julian a inceput sa.l imbranceasca pe Jim si sa il sacaie cu fel si fel de intrebari pe care noi nu le auzeam. Deodata , o fata de varsta lor, bruneta cu ochi albastri, a mers fix la ei. Gemenii s.au linistit.

      -Buna, eu sunt Frota, mi se m.ai zice si Fro. Banuiesc ca voi sunteti gemenii Withehouse. Eu sunt sefa clasei. Veniti dupa mine sa va prezint noii vostri colegi.

      Si dusi au fost. Eu cu sormea am inceput sa chicotim, pana a aparut el, blondul cu ochi albastrii care s.a holbat din nou la mine, apoi la sormea .

       -Voi doua sunteti gemene?

       Si amandoua pufnim in ras, de parca cineva ne.a dat aceasta comanda . Bietul baiat era atat de derutat! Raspunsul lui sormea ii clarifica neintelegerea.

        - Nu, suntem doar surori.

        -Cu care dintre voi doua m.am mai intalnit in bloc?

       - Cu mine, domnule suparacios!ii raspund si pufnesc din nou in ras, cot la cot cu sormea. Bietul baiat nu m.ai intelegea nimic, apoi, parca se trezi dintr.un vis si ne zice:

        -Eu sunt Sam, incantat de cunostinta.

        - Ma numesc Cloey, iar ea e sora mea, Emma.

       Sam ne da un orar si ne conduce spre sala de clasa, unde este intampinat de Barbie ce ii da o imbratisare si un sarut scurt pe buze fix in fata noastra. Apoi urma ceea ce m.a socat. Sam se uita spre mine cu o privire de "imi pare rau", si este mai mult tarat de Barbie intr.o banca din fundul clasei. Emma se uita la mine apoi la Sam si imi sopteste la ureche:

        -Te place. Tu il placi?

       Ii dau un cot in stomac si ea incepe sa rada. Clopotelul suna si profesorul intra in clasa. Omg , este legal sa fii atat de sexy si sa predai la liceu?

       -Buna ziua ! Sunt inlocuitor pentru profesorul de matematica si tot odata si dirigintele vostru inlocuitor. Domul Smith o sa lipseasca un an sau doi din cauza problemelor medicale. Ma numesc Alexander Smith, sunt fiul lui. Pentru inceput as vrea sa va impart manualele. Sam, ma poti ajuta?

       Sam se ridica din banca si il ajuta pe profesor cu 3 teancuri de carti. Reztul le lua el simgur. Nici n.am fost atenta la ce manuale am primit. Ochii imi fugeau pe muschii ce se incordau pe sub camasa semitransparenta. Sam mi.a dat un teanc de carti, toate noi sau cele mai ingrijite pe care le puteai gasi.

          Emma se holba, aproape saliva la dirigintele nostru. Simt nevoia sa ma razbun pe ea si ii soptesc la ureche:

       -Il placi. El te place?

      In momentul ala, profu s.a intors spre noi.

       -Aveti ceva de impartasit?

       -Nu, ii raspund , doar o intrebam la ce sala avem urmatoarea ora. Nu inteleg scrisul.

         Cea mai proasta scuza. Era scris de calculator. Imi venea sa.mi dau palme, dar, spre norocul meu, profu ma lasa in pace si nu ma mai intreaba nimic.

         Restul zilei parcurge normal, nimic important de povestit. Varianta Barbie statea aproape lipita de Sam. Era cam enervanta . Emma era aproape innebunita dupa dirigul. Se pare ca bunica avea dreptate....... sau nu?

      
O sa incerc sa postez o data pe saptamana. Sper sa va placa cartea. Daca nu am timp sa postez sa nu ma omorati. Sunt si eu la liceu si am nevoie de timp.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 08, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un Nou ÎnceputUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum