15.Bölüm(Çünkü Gelmen Gerekiyor)

11.6K 1K 117
                                    

/DÜZENLENMİŞTİR/

@ben_kimimxx 'e ithafen

İyi okumalar ^^

***

15.Bölüm(Çünkü Gelmen Gerekiyor.)

"Yavaş be!"

Yerdeyim. Yine. Binlerce kez olduğu gibi. Duvara bak la.

"Önüne baksaydın. " diyerek omuz silkti.

" Yardım et kalkmama. "

" Kendin kalk. " Öküze bak lan!

" Tamam! Sen siktir git o zaman! " neden bu kadar sinirliyim bir bilgim yok.

" Hoop, yavaş gel şampiyon. Küfür yok.! " dedi işaret parmağını sallayarak.

" Sana ne len! "

Cık cıkladıktan sonra " Ağzına yapıştırıcı sürerim ama. "

Dil çıkarıp yerden kalktım. Acı biber değil miydi o ya?

Duvara Omuz attıktan sonra yanından geçip gidiyordum ki-

" Telefonunu bana mı bırakıyorsun? "

Arkama döndüm. Elindeki telefonumla kısa bir an kesiştikten sonra " Aşkııııım! " dediğimde arkasına baktı.

Koşarak yanına gidip telefonumu elinden kaptım.

" Özür dilerim. Bu duvar Sana bir şey yaptı mı? "

Tek kaşını kaldırıp "Duvar mı? " dedi.

Ve küçük bir kahkaha attı. Ardından elini uzattı.

" Önder ben. " elini tutup hafifçe sıktım.

" Ayça. " dedim umursamaz bir tavırla.

Arkama dönüp yürümeye başladığımda aynı ses beni durdurdu.

" Belki başka bir yerde görüşürüz, ha?"

"Sanmam. " dedim burnumu kırıştırarak.

Yanıma gelip cebinden bir kart çıkarıp bana uzattı.

" Burda sahneye solist olarak çıkıyorum. "

Vay be. Mekan için kart bastırmışlar. Vay anasını.

" Belki buraya yolun düşer. "

" Belki. "

Kartı inceledikten sonra cebime koyup yürümeye devam ettim.

* * *

Beril'den...

" Çağatay, lütfen ya! "

Derin bir nefes aldıktan sonra "Tamam, yardım edicem. "

" Hah! Süper, yeri sana mesaj atıcam sen Ayça'yı bul getir, tamam mı? "

" Tamam da bunu neden Furkan veya Berkay yapmıyor? "

Uzunca ofladım. Hayır yani alt tarafı Ayçayı bulup şuraya getireceksin arkadaş ,ne diye uzatıyorsun?

" Çok soru soruyorsun. "

" Aman be ! Tamam.! " sinirle konuştuktan sonra telefonu yüzüme kapattı.

A-a terbiyesize bak.!

Ayça'nın doğum gününü kutlayacaktık . Ayça 'nın aslında doğum günü bir ay sonraydı. Ama biz bugün kutlama kararı almıştık çünkü ne zaman Ayça' ya sürpriz doğum günü düzenlesek anlıyordu hemen.

Çağatay'da onu buraya getirmekle yükümlüydü. Son hazırlıkları kontrol etmeye başladım. En geç 45 dakikaya burda olurlardı.

Tamamdır, bu iş!

"Ada n'apıyorsun?!! "

Ada pastanın başında ağzını sulandırarak pastaya bakıyordu.

Hayır, hayır, hayır, hayır bu sürpriz bozulmıyacak

Ada'yı Furkan'a yardım etmesi için postaladım. Pastayı da güvenli bir yere aldım.

Artık top Çağatay'da.

* * *

Ayça'dan..

Kulaklığımı takmış eve gidiyordum. İngilizce şarkı dinlemiyom gençlik. Siz Demi'dir, Miley'dir dinleye durun. Ben Murat Boz dinliyorum.

Şarkıya bir yandan ağzımı kıpırdatarak eşlik ediyordum.

"Ağzını kıpırdatmak yerine söylesen de biz de dinlesek. " kulaklığımı çıkaran Çağatay'a baktım.

" Çağatay n'apıyorsun burda? " dedim kaşlarımı çatarak.

" Benimle gel. Hadi. " dedi. Soruma biye cevap vermiyorsun çocuk?

" Neden? "

" Çünkü gel-" Çünkü gelmeni istiyorum derse şuracıkta bayılırım. Başımıza kötü çucuk çıktı diye.

"Çünkü gelmen gerekiyor. "

Yanlış alarm dostlar.

" E iyi madem. " diyerek onun peşine takıldım.

Ya benim ciğerlerimi söküp elime verip kötü adam kahkahası attıktan sonra    'Ben doktorum. ameliyat olman lazım.'     diyip ameliyat diye benim organlarımı alıp organ mafyası olursa? Olmaz dimi lan. Olmaz olmaz. Dimi?

Offf. Birde şirketin varisi olucak. Arabası olsa bari yürüyerek mi gitcez?

"Çağatay, sen çok malsın. " durup bana döndü.

" Allah Allah. Nedenmiş? "

" Çünkü araban bile yok. Oysa siz-"

"Araba kullanmayı sevmiyorum. Motosiklet olmaz mı? " ve yanımızda duran motosiklete bindi.
Bende arkasına - susun-bindim.

Kaskı takmamla motosikletin çalışması bir oldu. Mecburen falan sarılmak zorunda kalmadım. Kitap veya dizi de yaşamıyoruz sizde ki ne kafası?

Yavaş gitmiyordu, ama hızlı da gitmiyordu. O yüzden kollarımı iki Yana açmıştım. Birden hızlanmasıyla Çağatay'a tutundum. Şu kitapta yaşama işini bir düşünmeliydim galiba.

"Yavaş git lan! "

" Tamam. " Bu seferde acayip yavaş gitmeye başladı. Elinin ayarıda yok bunun.

"Bas gaza lan! Elini korkak alıştırma."

# # #

Merhaba kafası güzel olan değerli mümin kardeşlerim. Bir haftaya yakındır bölüm yayınlamıyorum. Önce özür dilerim. Ama bölüm bir kaç defa silindi sinir oldum hani. Ve bu bölümü bayram için bir hediye olarak düşünebilirsiniz. Bayramınız mübarek olsun. Yorum ve oylarınızı bekliyorum.


Kafan Mı Güzel?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin