❤YOUR LOVE ONLY FOR ME❤

35 3 0
                                    

PART 1
Di Taman......

Choi seung hyung sedang berjalan-jalan bersendirian ditaman yang berdekatan dengan rumahnya untuk menghirup udara segar dan tenang.Tiba-tiba Choi seung hyung telah terlanggar seorang budak perempuan ketika berjalan dengan tidak sengaja.

Choi seung hyung:mianhe.......

Na do rim:gwencana oppa........

Selepas itu budak perempuan itu berlari pergi dengan tergesa-gesa tanpa sempat memberitahu nama masing-masing.Kemudian,Choi seung hyung menjumpai seutas gelang yang jatuh di rumput taman yang milik Na do rim.Choi seung hyung mengambil gelang itu dan meletakkan ke dalam kocek seluarnya dan senyum sambil berlalu pergi.

Keesokan Hari......

Choi seung hyung datang lagi ke taman sambil memegang gelang yang dijumpainya dan menunggu budak perempuan itu di suatu tempat duduk.Selepas beberapa minit Choi seung hyung nenunggu,akhirnya dia membuat keputusan untuk beredar pergi.Tiba-tiba Choi seung hyung ternampak budak perempuan itu datang ke taman dan sedang mencari sesuatu yang pelik di rumput-rumput.Choi seung hyung pun datang menghampiri budak perempuan itu.

Choi seung hyung:awak sedang cari apa tu?

Na do rim:tiada apa-apa,lagipun ini bukan urusan awak.

Choi seung hyung:awak cari gelang ini ka?

Budak pempuan itu terkejut melihat gelangnya berada di tangan Choi seung hyung dan mengambil gelang itu.

Na do rim:gumawo........

Na do rim terus berlari pulang dengan tergesa-gesa tanpa melihat muka Choi seung hyung.




❤❤YOUR LOVE ONLY FOR ME❤❤Where stories live. Discover now