9-Hayatımı mahvettin!

10 1 0
                                    


AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK ...

Keşke seni hic keşfetmeseydim...

Burak bu gece beni bi eglence yerine davet etmisti.
Ona bu gece onu sevmedigimi soylucektim boyle yapamiyordum...

Üzülücek mi onu da bilmiyorum.

Bu dusunceleri kafamdan atmak amaciyla hem de gece icin ustumu giyindim.

Ustume karni acik siyah bogazdan baglamali bir swit altima da deri diz ustu etek.

Hazirdim. Bi kac makyaj ile tamamladim elime aldigim siyah deri canta da rugan ayakkabiyla tamamlamisti.

"Hazir misin Yaz?"

"Evet "

Beni gorunce gozlerinin ayrildigini gorebiliyordum bastan asagi suzmesini de gormezden sayarsak tabii.

Lüks otomobiline bindikten hemen sonra oradaydik.
Cok kalabalikti desem yeridir.Kimsenin kim oldugu da belli digill.

Dans etmeye baslamistik. Ancak ben daha onunla olmicagini soylicektim.Bi kac icecekten sonra kendime gelmem zaman almisti.

"Burakkk!"

"Efendim?"

Sesli konusuyordum muzikten pek duyulmuyordu.

"Bisey soylicemm"

"Dinliyorumm!"

O sirada hem neler soylicegimi aklimdan geciriyordum hem de insanlarin danslarini inceliyordum.

Ve merdivenlerden inen bir çift gördüm Bu... Rüzgar ve o gün ki gordugum sarisin kızdi. Bize dogru geliyorlardi.

"Ne diceksin yaz?"

"Seni ... Seviyorumm dicektim"dedim.

Ve Ruzgargilin yanimizdan gecmesiyle bana nasil baktigini gordum ve Buragin dudaklarina yapistim.

"Hızlı çıktın Yaz"

Buragin soylediklerine hic bisey dememistim.

Arkami dondugumde Ruzgarin kızı kucagina otutturdugunu gordum garezime yapiyordu resmen ayni benim ona şuan yaptigim gibi...

Yanlis yolda miydim bilmiyorum ama o yapiyorsa ben de yapicaktim tabi bu seruvende üzülucek olan Burakti.

Çocukla oynuyordum resmen. Hayir hayir kendime baska bi oyuncak bulmaliydim. Burak olmazdi o ... Cok iyi bi arkadasti.

"Burak gidelim mi?"

"Tmm nasil istersen!?"

Disari cikmistik. Fakat Ruzgarla o kız hala icerdeydi.

"Burak soyliceklerim onemli"

"Yine ne var?"

Bu hızlı çıkışı beni sasirtmisti dogrusu.

"Burak... Be-ben senden a-ayrilmak istiyorum."

Kekelemistim.

"Iıı tmm sen bilirsin."

"Bisey demicek misin ? Kızmicak misin soylesene"

"Hayir kizmicam cunku ben senin ruzgari unutmadigini hala onu sevdigini gorsem de bu iliskide olmak istedim ... Çü-çünku seni cok sevdim YAZ"

Ne diyordu bu cocuk? Ya beni kimse sevmiyordu ki sacmalamasin.
Benim gibi igrenc , cirkin bi kızı Şimdi Allah var Burak gibi meteor nasil asik ki?

"Sacmalama"

"Hayir sacmalamiyorum sana asiktim"

Dedi ve dudagima kucuk bi buse kondurdu.

"Hoscakalll"

Ne kadar üzülsem de şurayi atliyamicam ayni krem deki sarp ile asli sahnesi gibi oldu yalniz.

Güzel diziydi severdim şimdi ne yalan soyliyim.

BLM YORUMLARİNİZ NELER?
VOTE VERMEYİ UNUTMAYNZ.

SİZCE YAZ BURAK'I HAK EDİYOR MU?

:):):)

"MASALLAR BİR VARMİS BİR YOKMUS DİYE BASLAR VARDIM YOK OLUYORUM..."



YAZ (Kısaltıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin