Olaylar olaylar

12 2 0
                                    

Öğretmen geldi hemen içeri girdi
- Ne var! Erkek diye sevemez mi?
Herkes bir birine bakıyordu o suskunluğu Joe bozdu.
- Şey... Aslında ben Winx'i sevmiyom . Bir arkadaşım göndermiş, yani sesimi kaydetmiş daha sonra dediğim harfleri birleştirerek bunu ben söylemiş gibi yapmış. Sanırım bir tür eşek şakası.
Burda Joe sesini yükselterek.
- Ama bunu yapan kişi merak etmesin! İntikamım çok pis olacak.
Öğretmen hemen araya girerek
- Joe. Senin böyle bişi yapmıyacağını biliyom. Ayrıca bu kadar olay yeter. Haydi derse geçiyoruz.
Ders bittikten sonra Joe hemen odasına gitti. Onu bir yerlere saklana saklana takip ettim. Takip etmemin sebebi ise kötü bişi yaparsa diye. Çünkü Joe nun gücü 4 elementten biri değildi. Ama abisi toprak elementini taşıyordu onun gücü azdı ama Joe onu kıskanıyordu. Birde o fısıldaşmalardan sonra daha çok kıskanmıştı. Onun gücüde ( Yani Joe'nun) kilit açmaydı. Tüm kilitleri açabilirdi. Çok tuhaf değilmi? Her neyse onu takip etmeye devam ettim. Odasına vardığımda. Kendi kendine konuşmaya başladı.
- Lanet olasılar. _~*<<~',₺%€\+=. HEPSİNDEN NEFRET EDİYOM! Ama onlar günlerini görecekler.
@~|>\>^]*}\+&)(
Çok kötü küfür ediyordu. Ayaklanıp kalktı saklanmam gerekti ama nereye saklansam beni görürdü. Çok telaşlanmıştım beni görse ne olurdu? Hele hele müdür. Öfff. Artık nolcaksa olsun dedim gözlerim kapadım baya bişi olmadı açtığımda yanımdan geçip gittmişti yanımdan elerime baktım ve kendimi GÖRMEDİM. Çok endişelendim bir daha gözümü açıp kapadığımda kendimi gördüm. Hemen çıkıp gittim burdan geldiğimde Octavıa eşyalarını topluyordu hiç bişi anlamamıştım.
- Ne oluyor Octavia.
- Eeeee. Nası anlatsam ben başka bir odaya geçmek zorundayım
- Ne? Neden?
- Bilmiyorum malesef.
- Engeleyemeyiz mi?
- Aslında yakın zamanda tüm kızlar aynı odada kalcak ve bunun için oy kullanılacak anca o zaman

BÜYÜK SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin