Μέρα 32η: 31 Μαρτίου

544 63 28
                                    

Ο Mήτσος έχει ετοιμάσει μια υπέροχη έκπληξη στη Μάρτζι. Έχει διώξει τον αδελφό του από το σπίτι και το έχει γεμίσει με χρωματιστά μπαλόνια, ενώ μέσα στη συλλογή ποίησης του αγαπημένου ποιήτη της έχει κρύψει δύο αεροπορικά εισιτήρια για Βενέτια. Οι γόνδολες περνάνε μπροστά από τα μάτια του, σχεδόν μπορεί να τους φανταστεί ήδη εκεί, κάτω από το φως του φεγγαριού, αγκαλιασμένοι και ευτυχισμένοι. Το κουδούνι χτυπάει και η Μάρτζι μπαίνει στον χώρο, δίχως να μπορεί να κρύψει την ταραχή της από το σκηνικό που έστησε ο Μήτσος.

«Τι είναι όλα αυτά, Μήτσο;» τον ρωτάει και εκείνος τρέχει να την αγκαλιάσει όπως κάνει πάντα όταν τη βλέπει. Η αντίδραση της είναι χλιαρή, τα χέρια της δεν τυλίγονται γύρω του σφιχτά όπως συνήθως. «Τα έχασε η καημένη» σκέφτεται και της πιάνει τα μάγουλα και τα τραβά σαν να ήταν μικρό παιδάκι. «Τι έπαθε το κοριτσάκι μου; Ε; Τι; Δεν το περιμένες; Πρέπει να συνηθίσεις τις εκπλήξεις μαζί μου, γιατί μια ζωή έτσι θα είναι. Μόνο εκπλήξεις».

«Μήτσο, πρέπει να μιλήσουμε, γι' αυτό ήρθα περισσότερο. Έχει γίνει κάτι που πρέπει να ξέρεις».

«Πες μου ότι σου μίλησε ο ηλίθιος ο αδελφός μου; Ότι δεν έχει μέλλον η σχέση μας και καλύτερα να με αφήσεις αν με αγαπάς πραγματικά; Όχι, γιατί μου το είχε πει ότι αφού δεν καταλαβαίνω εγώ, θα μιλούσε σε σένα...Αν έκανε κάτι τέτοιο...»

«Άσε τον αδελφό σου έξω από αυτό. Με μένα έχει να κάνει. Γνώρισα κάποιον. Κάποιον με περισσότερες αντοχές από εσένα. Κάποιον μικρότερο. Θέλω να χωρίσουμε».

Ο Μήτσος νιώθει να χάνει το φως του. Βήχει έντονα, παραπατάει και σκοντάφτει στην πλάτη του κανάπε.

«Μου κάνεις πλάκα, έτσι; Μάρτζι, πες μου ό,τι κάνεις πλάκα. Ποιος σε έβαλε να μου πεις αυτές τις μαλακίες; Ο Κ. είναι, ε; Εκείνος σε δασκάλεψε».

«Μήτσο, ηρέμησε. Εγώ δεν αρκούμαι σε σένα. Μαζί σου αρχίσα να ζω σαν να είμαι καμιά παντρεμένη γριά. Βαρέθηκα, το καταλαβαίνεις;»

Δεν κάνει προσπάθεια να την κρατήσει. Την αφήνει να φύγει και δεν πλησιάζει καν την πόρτα για να την κλείσει. Παίρνει το βιβλίο με τα ποιήματα και το κάνει κομμάτια. Τραβάει κάθε σελίδα, μία μία και μαζί τους σκίζει και τα εισιτήρια. Η Βενετία βουλιάζει ολόκληρη μέσα στα δυο βουρκωμένα του μάτια. 

DilemmaWhere stories live. Discover now