01|Love you Rae

312 26 11
                                    

Subin's POV

روی تختم غلت میزنم و از جام پامیشم.تقویم روی دیوار داره بهم میگه سه هفته از سفر بابات میگذره و اون هنوز برنگشته.تنها چیزیکه به ذهنم میاد اینه٬دلم براش تنگ شده٬
رائه هنوز خوابه.اون همیشه شب ها تا دیروقت بیداره و در عــوض صبح ها خیلی خیلی دیر بیدار میشه.خیلی خیلی دیـر.!ساعت ده رو‌گذشته‌.دیگه بسه هرچی خوابیده.

_رائه...بیدار‌شــو.!
تو جاش یکم‌تکون میخوره.چشماشو باز میکنه و‌ منگ نگام میکنه.دوباره چشماشو میبنده.

_شاهـزاده خـانـوم...بسـه.چقد میخوابی؟!!

واکنشی نشون نمیده.از اتاق میرم بیرون.فاصله کم اتاق تا دستشویی رو طی میکنم.چشم هام پف کردن و موهام هم کاملا بهم پیچیدن‌.دستی به موهام‌میکشم و صافشون میکنم.شیر آب رو باز میکنم .صورتم رو میشورم و بیرون میام.

میز صبحونه رو‌میچینم و میرم سراغ رائه.

_رائه بیدارشو.
تکون نمیخوره.داد میزنم.: یــآاااا لــی رائـــه مـیـن!!

از جاش میپره.:چه خبرته؟!

بالاخره بیدار میشه‌.لبخندی از سر پیروزی رو لب هام میشینه.

_صبحونه حاضره.زود باش پاشو.

از اتاق‌میرم تو اشپزخونه و‌ پشت میز میشینم.لیوان آب پرتقالم‌رو سر میکشم و به فکر‌ فرو میرم.

چند دقیقه بعد رائه با موهای ژولیده و لباس خواب صورتی قلب قلبیش وارد اشپزخونه میشه و روی صندلی جلویی من میشینه.

_به بابا زنگ زدی؟!

_نه.

_زنگ نمیزنی؟!

_دیشب زدم.گفتش که حالا حالاها نمیاد.

سرش رو میندازه‌پایین و به خوردنش ادامه میده‌.کاملا مشخصه که نگرانه.ولی نمیخواد بروز بده‌.خواهر کوچولوی من از من مقاومتش بیشتره‌.با وجود شونزده سال سن.خیلی چیزا بیشتر از من حالیشه‌‌.منم خیلی ازش بزرگتر نیستم.فقط‌ سه سال.ولی به قول خودش،حکم‌مادرش‌رو‌‌ دارم.

صبحونه رو میخوریم و با‌کمک هم میز رو جمع میکنیم.
رائه میره تو اتاق و لباسش رو عوض میکنه.یه شلوارک کوتاه مشکی و تیشرت زرد.کلاه مشکیش رو برعکس میزاره سرش.اسکیتاش رو برمیداره و‌ جلوی در خونه وایمیسه.در حال پوشیدن میگه :

_با می یونگ میریم اسکیت.میای؟!

یکم فکر میکنم.:آره‌.!

حاضر میشم‌ و اسکیتام‌رو‌پام میکنم.رائه داره با یکی حرف‌میزنه.از خونه میام‌بیرون و در رو قفل میکنم.جلوی حیاط یه پسره‌وایساده‌.

وای!دوباره این پسره ی کنه؟!!

صدای رائه‌میاد که تقریبا داره‌هوار میکشه.:خیلی ممنون آقای کیم.ما‌نیازی به‌مراقبت نداریم.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 08, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

─═ई╬ The Trip ╬ई═─Where stories live. Discover now