Ahh şu alarm.. ah pis şey.. inşallah yazın dondurma diye aldığın kutudan sarma çıkar, alarm!!
Bidakka ben az önce.. alarma beddua mı ettim?
İşte Beren Atıkan farkı.
Neyse size kendimi tanıtayım. Sanki az önceki rezalet yalanmamış gibi.. temiz bi sayfa açalımda beni bırakmayın.
Merhaba ben Beren. 17 yaşındayım. Ve tek hobim futbol. Ha birde yemek yemek hobi sayılırsa oda var.
Elçin Kolejinde okuyorum. Evet yanlış duymadınız kolejin adı "Elçin". Neden Elçin derseniz okulun sahibi kafayı yemiş bir kadın. Adıda Elçin. Kadın okula kendi adını verecek kadar manyak. Ve diğer mantaklığı ise; sıkı durun:OKULUN HER YERİNE FOTOĞRAFLARINI ASTIRMASI. Tuvalette bile var arkadaşlar. Yani ayıptır söylemesi ama kadın sıçarken bile onun o gül cemalini(!) görmemizi istiyor. Ama okulun eğitimi felan mükemmel arkadaşlar. İlkokuldan beri Elçin Kolejindeyim. Kendimi bildim bileli yani. Daha bi kötülüğünü görmedim öğretmenlerin. Pardon 1'i hariç. İngilizceci Hanife. Allahım.. yine kendimi bildim bileli İngilizceme, pis insan Hanife karısı girer. Ve ingilizcemin en yüksek olduğu zaman 5.sınıftı. O zamanda 3tü. Düşünün durumu. Neyse uzattım baya. Hanifeyede en içten hakaretlerimizi gönderdiğimize göre yataktan yuvarlanma vaktiiii.
Evet ben yataktan yuvarlanarak inerim. Çok daha kolay oluyor arkadaşlar. Ohh hem ayılıyorsunda.
Belen için yuvarlanma vakti.
Yataktan yuvarlanarak kalktıktan sonra lavobaya gittim. Lavabodaki işlerimi hallettikten sonra formamı giydim. Siyah..benim rengimdi. Siyah eteğim ve de siyah kazağım bana göre mükemmeldi. Mutlulukla formamı giydim. Formamın siyah olmasına her allahın günü mutlu olabilecek tek insandım heralde.
Çantamı ve siyah hırkamıda omzuma alıp aşağı indim.
Kahvaltıya indiğimde babam gazete okuyordu. Annem ise telefonuyla uğraşıyordu. Sonra neymişte teknolojinin köpeğiymişiz. Siz kendinize bakın. Evet buradan ailemize tribimizi de attığımıza göre kahvaltıya geçebiliririz.
Annemi ve babamı öptükten sonra yerime geçtim. Annem ve babam iki işkolik. Benimkiler wattpad'deki gibi bana sevgi göstermeyenlerden değil ama pek ilgi göstermeyenlerden. İşlerinden pek kafalarını kaldırmayan tiplerden yani. Ama laf aramızda zenginler baya. Yani beni en iyi şekilde yaşatmak için uğraşıyorlar. Yaşatıyorlarda. Ama.. bir bilseler benim onların ilgisine ihtiyacım var.
Ben ne istersem yaptıkları için doğrusunu söylemek gerekirse baya şımarık bir çocukluk geçirdim. Gençliğim de öyle aslında. Mesela evimizin bahçesinde, sırf ben istediğim için, kocaman bir futbol sahası var. Ama sorsanız babamla bir kere oynamak nasip olmadı. Oysaki ben onunla oynamak için yaptırmak istemiştim. Ama kısmet biricik kankalarımla oynamaktaymış. Evet canım kankalarım. İlk olarak şundan bahsedeyim. Benim kankamdan ilki Beril. O benim gibi futbola aşık değil. Ama bazen defansta durur. Onu çook severim. Kardeşim gibidir zaten.
Aslında futbolda tek kız olmak zor iş. Bazen sırıtıp bak şutlarım serttir acımasın bi yerin diyorlar.
Hayır yani neden? Neden cinsiyet ayrımı yapıyorsunuz ki?
Kızlar da futbol oynayabilir tamam mı?
Bizde sizin yaptığınız sporları yapabiliriz.!
Ohh erkeklerede tribimizi attık. Rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLCU GÜZEL
Genç KurguO ofsaytı bilen bir kız.. O bir kaleci.. O bir Beren Atıkan.. Diğerleri gibi kız futbol takımı değil onunkisi. O erkek futbol takımının tek kızı. Erkek gibi de davranmıyor. Tam bir kız. Makyaj yapıyor arada. Saçlarına çok özen gözteriyor. Topuklu g...