*Minna på bilden*
*Minnas perspektiv*Alex va här nu och satt i soffan. Att just han va tvungen till att komma hem till mig? De undrar verkligen jag! Han vill säkert bara få mig att gilla honom och sen lämna mig men ja tänker inte låta de hända igen!! Han är en player och en idiot.
"Sooo,vad vill du göra då?"
"Inget speciellt"
"Okok,men asså jag kan inte va länge till för mamma kommer snart hem"
"Hon skulle väl inte komma hem på hela veckan?"
Ne eller jo okej förlåt jag ljög för dig"Sen så puttade jag ut honom ur vardagsrummet och vidare ut till hallen,han tog på sig sina ytterkläder och skor sen gick han men prcis när jag skulle stänga så tog han foten i mellan och sa "vi syns imån bejb" och innan jag visste ordet av de så var han borta, jag stod helt förstenad..va menar han me de? Vi träffas ju aldrig i skolan eller nåt? Tänkte jag
*Nästa dag*
*Minnas perspektiv*Jag vaknade av att de tjöt och jag kollade efter min mobil men hittade den inte jag började redan bli frustrerad och arg. Bra start på dagen va? Tillslut hittade jag min mobil nere vid fötterna dock fattar jag inte hur den hamnade där? Efter igår var ja väldigt utmattad så jag gick upp till mitt rum och gick raka vägen in till badrummet och duschade sen gick jag och la mig och somnade kort där efter.
Jag gick upp och tog på mig mina underkläder sedan mina ljusblå slitna jeans och ett vit croptop som är snörad bakom sen sminkade jag mig lätt. Jag gick ner och käkade frukost sen gick jag till hallen och tog på mig mina svarta vans och min svarta dun jacka sen tog jag min mk väska jag slämgde en sista blick mot helkroppsspeglen och ett leende växte på mina läppar. Jag gick mot skolan och mötte Hanna där då Maya var sjuk. Skoladagen var seg och inget spännande hände.
YOU ARE READING
Mr.badboy
Teen Fiction*prolog* denna boken handlar om Minna hon är 16 år och ska fylla 17.. första dagen efter sommarlovet träffar hon Alex den snyggaste,hetaste och mest underbara men ändå jobbiga kille!