~Harry~
Oh gud vad ska jag göra. Anne är död.
"You can live with me!" säger jag och hon ler lite.
"Okay if it's okay with you so yeah that would be great." log hon. Med tårarna rinnandes på kinderna.
"Pling plong" låter det och Amy går och öppnar.
"Hi I'm Johanna and this is my husband Eric. We are Annes parents!" berättar det äldre paret i dörröppningen.
~Amy~
"I'm Amy nice to meet you, this is my boyfriend Harry!" berättar jag när jag och visar med handen mot Harry. Johanna kommer snabbt och ger mig en kram när hon ser mig.
"I'll try to move out today, I'm going to live with Harry, if there is anything you want me to do just call me. My number is on the fridge."
"Okay, take your tine sweetie" sa Johanna, torkade bort några tårar från min kind och log.
Jag tog Harrys hand och drog med han upp till rummet där jag har mina grejor. Vi letade på en resväska och en kartong. Harry packade saker i kartongen. Jag packade kläder i resväskan. Möblerna var Annes så det får stå kvar. Men vi får inte pllovemed alla mina grejor i resväskan och kartongen. Satt vi la grejor lösa i bilen. Vi gick flera vändor men nu var vi klara. Jag hade satt på mig nya kläder, borstat tänderna osv.
Vi hade även slängt skräp och städat i vardagsrummet efter filmkvällen. Vi sa hejdå till Johanna och Eric. Sedan lämnade vi min nyckel. Jag gav Johanna en sista kram sen gick vi.
"Harry thank you for everything. I love you!" sa jag och öppnade dörren på passagerar sidan.
"I love you more!" sa Harry och kysste mig mjukt innan han gasade iväg.
~~~
°Hemma hos Harry°
"Where am I gonna sleep?" frågade jag.
"In my bed with me ofc!" log Harry.
"Okay, and my clothes?" log jag retligt.
"In my walk in closet in my room." berättade Harry och började bära upp lite grejor. Jag tog lite andra grejor. Men efter några vändor var allt inne i Harrys och, mitt ru. Vi ska äta lite lunch sedan fortsätter vi med att packa upp alla grejor.
"Harry who makes the lunch?" jag kollade undrande på honom.
"Ofc I'll do it for you. Go start pack up." lig Harry och öppnade kylskåpet.
"Okay, you know where I am if you need help!" sa jag innan jag sprang up. Jag började med att packa upp mina grejor inne på toan. Juste gud vad pinsamt att ha mens nu när jag bor med han.
Aja jag packade upp tandborste, tandkräm, tvål, shampoo, balsam, bindor och tamponger. Sedan får jag köpa ett smink bord till sovrummet om det ör okej med Harry.
När jag var klar inne i badrummet. Packade jag upp min kläder. Jag gick in hans rum. Han har en till dörr i sovrummet. Den leder till garderoben. Han har ett badrum i hans rum och en på under våningen. Även en utanför hans sovrum.
Hans garderob var en walk in closet. (en STOR walk in closet) Halva garderoben var tom så jag började fylla den platsen. När jag var klar gick jag ner till Harry.
"It smells great, what are you cocking?" det luktade verkligen fantastiskt.
"Im making chicken with a taste of tomato, and potatoes." Han fortsatte steka kycklingen.
"Can I help you with something?" frågade jag och klappade han över ryggen.
"You can ehh fix the table. Plates, glasses and so on." jag nickade, kysste han på läpparna och gick för att hämta glas, bestick och tallrikar. Jag dukade fram allt. Sedan fixade jag dricka.
~Förlåt för stavfel, uppdatering, kort kapitel. Förlåt för allt. Men aa jag försöker❤ hoppas ni uppskattar att jag ens uppdaterar. Kommentera gärna om jag ska göra något bättre.
//Lovis~
CITEȘTI
Just like Diana
FanfictionDenna storyn handlar om en tjej utan självsäkerhet men sedan byggs den upp och blir starkare än någonsin! Kommer handla om kärlek, One Direction, Amy, dödsfall och livs stilar Jag uppdaterar så ofta jag kan!❤️ ps. kommer göra en uppföljare.