Başlangıç
***************
Üvey Babamla herzamanki rutin kavgalarımızı ettikten hemen sonra sinirlendim ve telefonumu alıp dışarı fırladım şimdiye kadar Hala orda yaşamamın tek sebebi annem o da olmasa orda tek bir dakika dahi kalmam o adamdan hergün azar yemek hiçte hoşuma gitmiyor yani her sebepte kendisi suçlu olsa bile beni suçluyor. Ben bunları düşünürken ara sokaklardan birine girmiştim çoktan. Yavaş yavaş ilerlerken benim yavaş adımalrıma hızlı adımlar eklenirken ilk endişelenmemiştim fakat sonradan o sesler git gide yaklaştıkça telaşlanmaya başlamıştım, aniden birisi bileğimi kavrayınca arkamı dönemie fırsat tanımdan beni sürüklemeye başladı .tanrım bu adam her kimse içki şişesinin içine mi düşmüştü .Ben ne diyorum şuan belli belirsiz bir adamın bana neler yapabileceğini ,tahmin bile etmek istemiyordum. Artık en başından yapmam gerekeni sonunda aklıma getirip boğuk sesimle çığlık atacakken eliyle ağzımı kapattı ve duvara yaslayıp tşörtümü kıvırmaya başlamıştı ki artık çok şiddetli ağlamaya başlamıştım . Gücümü toplayıp adamın elini ısırdım ve sonra ardı kesilmeyen çığlıklar atmaya başladım adam tekrardan beni tutmaya çalışınca erkekliğine tekmeyi geçirdim artık ne kadar korktuysam güven patlaması yaşıyodum şuan, neyse tekmeyi geçirir geçirmez hemen koşmaya başladım ama arkada da hareketlenme sesi gelince sanki daha hızlı koşabilirmişim gbi dahada hızlandım. Birine çarpıp tökezleyince nası bi tip diye bakmadan hemen arkasına geçtim iticek diye korkarken birden bir adım öne gidip ayyaş adama yumruğunu geçirdi .sonra bir yumruk daha ve bir tane daha ben daha nolduğunu anlayamadan beni kendine çevirdi ve o muhteşem yüzüyle tanıştırdı. "Şşh" diye bi ses vardı ama ben tam anlayamadan yeni bi şeyler duymaya başladım "sen buralarda yenisin galiba ama benden sana söylemesi bidaha bu saatlerde buraya gelme çünkü şuan burdan geçerken tesadüfle tez bi ses hatta cırlamanı duymasaydım seni burda bi güzel becerirdi it"
Ben hala şoktaydım az önce az kalsın tecavüze uğrayacaktım çok zor nefes alıp verirken birden burnuma sigara kokusu doldu ve o anda hatırladım beni kurtaran bi kahramanım olduğunu. Gözlerimi yavaşça yerden alıp gözlerine çıkardım çok koyu bakıyodu ne düşündüğünü anlayamıyodum. zar zor "T.t..teşekkür eder..rim" dedim kekelediğimi bile sonradan farketmiştim şuanki durumum dışardan çok komikti
Bana son bir kez baktı sigarasını yere atıp ezdi ve yürümeye başladı ben yürüyemiyodum heralde kitlenmiştim adını bilmediğim yakışıklı kahramanım arkasını döndü ve "sabaha kadar seni bekleyemem" dedikten hemen sonra "küçük" de dedi brn ona aval aval bakarken başını aşağı doğru eğip biraz sırıttı oha tanrım şuan bu durumda olmasam kesin bayılırdım .hala ona bakarken ciddileşti ve "Lan artık geliyosan gel caddeye kadar yanımda git sonra sen yoluna ben yoluma " diyip tekrar yürüdü bende artıl saf gibi orda beklemeyip peşinden yürümeye başladım .
Caddeye çıkana kadar kim bilir kaç kez teşekkür etmiştim ben bile bıkmıştım onu hiç düşünemiyordum .o kahverenginin en güzel tonuna o muhteşem gözlerine son kez bakmak için bakışlarımı gözlerine çevirdiğimim saniyesinde göz göze geldik "tekrardan teşekkür ederim " dedikten hemen sonra arkamı dönerken omzuma elini koyup yavaşça kendine çevirdi beni ve o güzel dudaklarından bu kelime döküldü "Burak" .
----
Aylin ne bilebilirdi o kötü gecenin tüm hayatını değiştireceğini*****************************
İlk hikayem , ilk deneyimim , bence kötü oldu hiç okuyucu olmazsa silerim zaten sjshshhs - beyza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık
Teen FictionKim nerden bilebilirki ıssız bi gecenin hayatının dönüm noktası olacağını?