Neata, copilasi, centauri, sirene, varcolaci, vampiri si wattpad-isti!
Inainte sa aruncati cu rosii in mine si sa va pregatiti pentru o confruntare xiaolin cu sosete, am ceva sa va zic:1. Daca nu stiti de gluma si luati in serios tot ce scrie aici, va rog sa luati pastile de inima si pregatiti-va pentru un eventual infarct (chiar daca ati luat pastile, pentru ca asta inseamna sa fii mafiot).
2. Cartea un pamflet, asa ca tratati-l ca atare.
3. Daca aveti vreodata vreo idee mafioata pentru aceasta carte mafioata, va rog sa mi-o dati (nu fac contrabanda cu idei, stati ase. Sau poate fac, cine stie? Nu voi.).
4. Daca nu ati urmat pasul 1 si v-a crescut tensiunea, tineti-va jignirile pentru voi.
5. Orice critica constructiva este binevenita.
Dar din nou, tineti-va injuraturile pentru voi, serios.6. Daca aceasta carte da dovada de retardism total, sa stiti ca si autoarea este retarda totala (in sensul bun ba, e retarda in sensul bun *logicaaa*).
7. Replica nu imi apartine, dar pariez ca deja stiati asta. *thug life*
8. Daca vreodata sunteti cautati de JANdarmerie, eu nu am o carte mafioata, voi nu cunoasteti autoarea nemafioata *lol*, nu avem pe aici marijuana de vanzare si cuvantul "mafiot" nu a existat niciodata. Nu, nu va invat prostii aici, nu ma mai parati parintilor. Sunt foarte normala, da? (Nu, nu esti, zat acasa.)
9. Daca ati citit pomelnicul asta, va multumesc. Daca ati bagat la cap pentru 3 secunde macar un lucru din tot ce scrie, va multumesc si mai mult. Iar daca chiar v-a pasat de chestiile astea si o sa le luati in seama, deja va iau acasa pe toti. *nu, nu va iau, ca nu am o conserva asa mare incat sa incapem toti, csf*
10. Daca cititi cartea asta, sunteti mafioti. Mafiotilor!
ATENTIE! Sunt sarcastica 25 de ore si 24. Deci orice ar fi, no offence.
Si nu uitati, nu sariti la bataie ca stiu karate, taekwondo, kung-fu si alte 29 de cuvinte periculoase.
CITEȘTI
Asta inseamna sa fii mafiot
РазноеTreceti peste faptul ca vorba asta a devenit virala pe internet si alaturati-va grupului de mafioti care fac lucruri mafiote, pentru ca sunt mafioti *like a boss* =)) ATENTIE! Urmeaza lucruri care cel mai probabil nu au sens, deci pastrati-va calmul...