Yarışma

12 3 2
                                    

Arkadaşlar yazarken fark ettim bu bölüm bayağı uzun olmuş. Umarım beğenirsiniz. İyi Okumalarrr....
Dün gece Octavia'yla konuşmuştuk. Bu gün yarışma olduğunu söyledi. Ama hiç bir öğretmen söylememişti olacağını. Bunuda ona sordum. Hiç kimsenin hazırlıklı olmalarını istemiyorlarmış. Octavia'da bayadır bu okulda okuduğu için artık ne zaman olacağını tahmin ediyebiliyomuş. Bende diğer kızların yanına gittim. Orda tam antremana başlayacaktım ki Joe içeri daldı. Tüm kızlar ona bakıyordu. Oda hemen konuşmaya başladı.
- Bakın ben abim Jacke bir tuzak hazırladım. Neden olduğunu anlarsınız. Ama şakayı yapan o değil. Ama yine niye olduğunu bilirsiniz. Şimdi size planı anlatıyom. Ama önce buna katılmak istiyormusunuz?
- Tüm kızlar toplansın! Dedi Elen.
- Ben yapalım diyom, diye atıldı ismini bilmediğim kız.
- Evet kaybetceğimiz bişi yok. Değilmi?
- Peki o zaman. Herkez evet mi diyor?
Evet dedi ben dışında herkez. Daha sonra bana baktılar. Bende.
- E bende evet deyeyim o zaman.
- Tamam söylüyorum.
Çemberi bırakıp Joe'ye döndü söyleyecek kız.
- Tamam varız.
- Peki anlatıyom. Aslında bir sürü planım var. Ama hepsi tek tek. Öncelikle onun telefonunu alcam.
Bundan sonrasıda yarışma olunca anlatayım. Süpriz olsun:)
•               •                •              •      
Yarışma vaktiydi. Kızlar erkeklere karşıydı. Duyuru yapıldı oynayacak kişiler söylendi
- Amy/Loura/Emily/Anya söylediğim kişiler bir gruptur şimdilik!
Vay canına dedim parkuru görünce. Olağın üstüydü nası yapcaktım. Ben bunları düşüne durayım erkeklerde oynayanlarıda saydılar
-Joe/Bily/Jacke/Loe söylediğim kişiler bir gruptur şimdilik!
Nee ben Loe'la mı yarışacaktım? Öff. Neyse daha çok hazırlanmam lazımdı. Sonra herkezi çağırdılar. Yarışacakları başka yere aldılar. Oturama yeri vardı oturduk. Diğerlerininde oturmak için sandalyesi vardı ancak kimse oturmuyodu. Alkışlıyorlardı ve tezavratlar yapılıyordu. Çok heycanlıydım. Aslında derslerde çalışmıştık bu parkurları ama yine çok heycanlıydım. Hepsi bir araya gelmişti.
- Amy/Joe lütfen buraya gelin.
Amy'nin üstünde kendi seçtiği rahat tişört vardı. Joe'sa kuru kafalı bir tişört vardı üstünde.
Yerlerine geçtiler. Ben Amy'nin yenenileceğini düşünüyordum. Onunda gücü havaydı Octavia gibi. O sırada Octavia'ya baktım telefon elinde gülümsüyordu. Bende ona gülümsedim. Daha sonra Amy yendi. Hemde büyük farkla. Daha sonra sıradakileri çağırdılar
-Loure/Bily yerlerinizi alın.
Yerlerini aldılar. İkisininde doğa gücü vardı. Düdük çaldımı güçlerinden yardım alarak koştular. Ama malesef bu sefer erkekler yendi. Yani Bily. Bana çok yaklaşmıştı sıra soluk alış verişim bile çok hızlanmıştı. Ya başaramasydım. Öfff bunları düşünmek bile istemiyordum. Loure yenildiği için şimdiden kötü davranıyorlardı kızcağıza. Sonra yine sıradakilerin ismini açıkladılar.
- Emily/Jacke yerlerinizi alın
Emily'nin ateş gücü vardı çok hırslıydı Jacke'de bildiğiniz gibi zaten. Tam yarışma başladı ki Jacke'nin telefonu çaldı. Buraya kadar iyi ama telefon un müziği şöyle diyodu tatlı bir şarkı dilinden ve tabiki Jacke söylemiş gibi
"Merhaba ben bir gerizekalı ve şimdi iğrenç sesimle şarkı söylüyom oooo didada"  ve tüm sırlarını itiraf etmeden kapadı telefonu. Ancak ilk önce şaşkınlığı yüzünden tüm kötü ve utanç verici sırlarını itiraf etmişti. Kendi yapmadığı şeyleri bile. Çok utanmıştı. Ancak Joe bu şarkı için çok çalışmış olmalı çünkü bu kolay bir iş değildi. Tabi bunlar oluncaya kadar Emily bitirmiş hatta oturmuş ona gülüyordu aslında herkez gülüyordu ben bile. Sıra sonunda bana gelmişti. Onlarda hiç su gücü olan yoktu ben bir taktik geliştirmiştim. Dalgalar sayesinde ( kendim yapcağım) hem hızlı gidecek hem Leo'nun ateşini söndürecek hemde küçük su taneleri yüzüne geldiği için önünü göremeyecekti. Yarışma başladı bazen Leo hile yaptı ama üstesinden gelmeyi başarmıştım. Ve ben yendim ama yarışma sırasında beklemediğim bir şey oldu beni hızlandıran bir rüzgar. Peki bu nasıl olmuştu?
Odama giderken yine o sesi duydum biraz daha gür çıkıyordu  koşarak odama gittim ve yeni oda arkadaşım....
Bir sonraki bölümde ve daha fazlası beğenip yorum atmayı unutmayın...

BÜYÜK SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin