* Di lalim mag move-on , so paghilom kay wala pajud ko nakamove-on. Kailangan pa nakog lalom pang konsentrasyon.
* Saba kaayo ang kalibutan no? Pero nganong ang heartbeat man gihapon nako para saimo akong madunggan? Nganong di nimo ni madunggan?
* Gikapoy nakog hinilak tungod nimo. Gikapoy nakog pakatanga nimo. Ikaw waka gikapoy anang pagka manhid nimo?
* Maka walag energy ning di nimo makita imong crush ba.
* Malipayon kaayo ko kung makita ko nimo pero kabalo ka? Panlabas lang na, kay ginatago nako tanang kasakit kay di ko gusto nga makita nimo nga weak ko.
* Pwede ba bisag kadali lang ma-feel nako nga gehigugma ug importante pud ko saimo?
* Dapat man unta kalimtan na taka pero nganong di man nako mabuhat?
* Sige lagi kag tan-aw nako crush? Nakagusto napud ka nako? Sulti lang aron naa natay progress.
* Crush hantod tan-aw nalang gyud ko nimo? Grabe bay support panagsa ba.
* Untag bola nalang ko sa basketball , bahalag ipasa ko nimo salain at least ni agi ko sa imong mga kamot.
AKONG MOMENT :
SALAMAT SA MGA NAGBASA :-) . KABALO KO DI NI PERPEKTO SAMA NAKO PERO UNTAG MA APPRECIATE NINYO. SALAMAT.
PALIHOG KOG VOTE UG COMMENT. SA MGA SILENT READERS DINHA PALIHOG KOG FOLLOW NAKO UG SYEMPRE E VOTE PUD NINYO NI..PALIHOG LANG :-D . MALUOY MO HAHHA.
OKAY? PAKAUWAW NA KAAYO KO.
E FOLLOW PUD KO SA TWITTER : @yvonneesqueza
UG E ADD KO SA FACEBOOK : changiel_yvonne@yahoo.comDAGHANG SALAMAT KAPAMILYA :-D
#BISAYAKO #BISAYAQUOTE
BINABASA MO ANG
Bisaya Quote
RandomDi ni perpekto pero sure ko makaigo ni sa inyo. PALIHOG KO’G VOTE, COMMENT UG E FOLLOW KO KUNG NAGUSTOHAN NINYO. SALAMAT #BISAYAKO #BISAYAQUOTE