Det har været en fantastisk weekend, men nu skal jeg i skole. Jeg tog mine moms jeans på, også en hvid rullegrave. Jeg gik ned i køkkenet for at tage noget morgenmad. "har du sovet godt?" spurgte min mor. " jeg har sovet fint" svarede jeg. "det var godt, forresten far kommer hjem imorgen, så vi skal hente ham ude i lufthavnen" sagde hun. "ja selvfølgelig, men hey mor jeg havde tænkt mig her idag at finde mig et job..så jeg tager lige på strøget idag"sagde jeg. " god idé, det gør du bare" sagde hun.
Jeg var nu på vej til skole. Da jeg kom ind i klassen, var der ikke nogen. Pis jeg er kommet en halv time for tidligt. Jeg sad med min computer, indtil der kom en ind i klassen. Det var Thor. "hej Emma, hvor lang tid har du siddet der?" grinte han. " jeg kom en halv time for tidligt" grinte jeg. Vi sad og snakkede sammen, indtil resten af klassen kom. " yes i dag skal vi have idræt" sagde jeg, til de andre piger. " vi har allesammen "glemt" idræts tøj" grinte alle pigerne. " haha, hvorfor har i så valgt idræt som jeres linje"grinte jeg. " i idræt får man ikke så mange lektier for"grinte de. "Jeg håber at vi skal spille fodbold" sagde jeg. "kan du godt lide at spille fodbold" sagde pigerne, og lignede et kæmpe spørgsmål tegn. "jaa, jeg har spillet det i 6 år nu" grinte jeg. " men ingen kan slå Thor han er den bedste på hele årgangen" sagde Barabra. Jeg så hen på Thor, vi fik øjenkontakt han smilte til mig. Jeg smilte selvfølgelig tilbage.
Vi har nu idræt, og VI SKAL SPILLE FODBOLD!! Jeg var mega glad. Jeg var så den eneste sammen med to andre piger inde i omklædnings rummene. Vi gik hen til fodboldbanen. Vi blev delt op i to hold, jeg var sammen med: Anthon, Alfred, Freja, Julie, Marcus, maxi, Victor og lucas. På det andet hold var der kun drenge: Thor, Jeppe, Jacob, Ole,lauge, Teodor, Asger, Carl og Malte. " vi kommer til at vinde det her stort mate" sagde Jacob til Thor. " ja selvfølgelig gør vi det, prøv at se deres hold, de har Anthon som er boldmongol, og så er der tre piger på holdet" sagde Thor. Det modsatte hold grinte bare. " måske i skulle lad være med at være så selvglade" sagde jeg til dem. " prøv at se dit hold søde ven, i har ingen chance" sagde Thor. Hvorfor skal Thor være sådan, han har været så sød hele ugen, og nu er han så dum at høre på. "okay nu skal heler ikke diskutere mere, lad os spille" sagde vores idræts lærer. Kampen var nu gået i gang, jeg står som forsvar, det er det jeg er dårligst til, jeg ville hellere være oppe ved målet og scorer, men det skal jo være alle drengene der skal bestemme. Der står 4-0 til det modsatte hold. " Se skat jeg sagde at i ville tabe sagde Thor". HVORFOR SKAL HAN VÆRE SÅDAN ???. Jeg er virkelig sur, jeg hader at tabe. Jeg kalder på Anthon og siger. "Anthon jeg går op til det mål nu, jeg lover at jeg kan scorer, og alligevel hvad har vi at tabe". " okay så bytter vi plads". Jeg gik op til det modsatte mål. Jeg fik fat i bolden, og jeg driblede de første drenge. Alle stod mundlam og kiggede på mig. Jeg manglede at drible Thor før at jeg vil kunne scorer. Og det lykkedes også jeg driblede videre, og scoret. Alle pigerne heppede på mig, og råbte mit navn.
Jeg scorede 5 gange mere, så der stod 6-4 til os, og kampen var slut. Alle på mit hold overfaldt mig. Anthon løftede mig op på hans skuldere. Vi var virkelig glade. Alle pigerne kom hen til mig og gav mig en krammer og sagde at jeg var mega god. Vi havde nu fri, jeg tog min taske og skulle til at gå ud,d a en råbte mit navn. "Emma kan vi godt lige snakke" det var Thor. "jo" sagde jeg lidt hårdt. vi gik ud på gangen. "Emma... Jeg er virkelig ked af det, jeg opførte mig virkelig dårligt ude på banen. Undskyld det virkelig ikke min mening" sagde han. Jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle svare ham, fordi jeg var jo ret irriteret på ham. "øhm" sagde jeg. "please Emma, jeg synes du er rigtig sød og jeg vil godt være venner med dig" sagde han. " jo selvfølgelig" grinte jeg. "tak, og forresten du er jo sindsyg til fodbold" sagde han. "tak haha, men jeg har jo også gået til det i 6år" sagde jeg. "skal du noget idag?" sagde han. "ja desværre, jeg skal på strøget og se om jeg kan finde et job" sagde jeg. " når okay" sagde han trist. " men du kan da komme med hvis du vil?" sagde jeg. Hans ansigt lyste helt op. "meget gerne" sagde han.
Vi havde gået rundt i strøget i flere timer, men heldigvis fik jeg et "prøvejob"inde på oc. Jeg skal arbejde der i en uge, også skal de se om de får brug for mig eller ej. Thor og jeg hyggede os virkelig meget, vi havde også mange ting tilfældes fandt vi ud af.Thor var så sød at følge mig hjem igen. "det har været super hyggelig, og tusind tak for at du vil følge mig hjem" sagde jeg til ham. "ja det må vi gøre igen en dag, og det var da så lidt"sagde han. Jeg gav ham et kys på kinden. Da jeg kom så jeg lidt netflix, efter det sov jeg ret så tidligt, da havde jo været en meget lang dag!
DET HER KAPITEL TOG MIG MEGET LANG TID AT SKRIVE, SÅ JEG HÅBER AT I VIL TAGE GODT I MOD DET, OG STEMME PÅ MIN HISTORIE! DET VILLE GØRE MIG UTROLIG GLAD<333
VOCÊ ESTÁ LENDO
Home sweet home??
FanficDETTE ER EN CITYBOIS FANFICTION Emma er 16 år gammel og bor i Jylland. Men for 4 års siden boede hun i København, og hun havde de bedste veninder som hun stadig faktisk har holdt kontakten med. Hun skulle flytte til Jylland fordi hendes mor havde få...