O zi de nastere dureroasa

1K 88 17
                                    

Perspectiva *Melanie*

Azi avem de gand sa mergem la unchiul Zalgo ca sa-i facem o surpriza lui Steph, de ce? E ziua lui de nastere! Fiul meu implineste 22 ani! M-am ridicat din pat si l-am trezit si pe Laughy.

-Inca 5 minute te rog. Mi-a spus Laughy punandu-si perna pe cap.

-Hai trezirea ! E ziua fiului nostru ! I-am spus gadilandu-l.

-Ahhh cum sa uit asa ceva ?! Treci la dus !!! Mi-a spus ridicandu-se din pat in fuga si luandu-ma pe umeri oprindu-ne in dus.

Perspectiva *Stephan*

Ce somn... Nu prea am reusit sa dorm din cauza gandurilor mele tampite. Rose si Damian nu vor fi niciodata mai mult de cat sunt, nu trebuie sa-mi fac griji, am incredere ca Rose nu s-ar uita la el, are doar apucaturile unchiului Jeff. Da, asta e, sa nu ma mai ingrijorez, huh...

M-am ridicat din pat si m-am dus sa fac o baie lunga sa-mi fac ordine in ganduri. M-am imbracat cu o pereche de blugi negrii, un tricou alb si o camasa neagra care am lasat-o desfacuta si m-am incaltat cu niste bocanci negrii. Mi-am aranjat cat de cat parul si am iesit din camera, pe hol m-am intalnit cu parintii mei.

-Neata fiule!!! Vad ca te-ai pregatit deja. Au spus in cor cu zambete pe fata.

-Neata mama, neata tata ! Da, de ce?

-Azi mergem la unchiul Zalgo. Mi-a spus mama ciufulindu-ma.

Le-am zambit si am coborat in sufragerie unde toti erau gata pregatiti. Damian vorbea cu Rose facandu-ma sa ma enervez si sa imi arat coltii. Nu am deloc incredere in Damian asta, sigur vrea sa-i faca rau lui Rose, o sa stau eu cu ochii pe el, a refuzat sa ne spuna ce trecut are si de unde vine.
Banuielile mele au fost intrerupte de o Rose care m-a luat in brate. Am zambit stiind ca acum e in bratele mele, Damian si-a dat ochii peste cap si si-a intors privirea.

Vai cat nu-l suport, presimt ceva rau dar nu stiu ce. Nu-mi inspira deloc incredere.

-Neata Steph ! Esti pregatit sa mergem? Mi-a spus zambindu-mi larg.

-Da, haideti ! Le-am spus razand , mama teleportandu-ne pe toti in casa lui Zalgo cu ajutorul lantisorului ei magic.

Zalgo ne-a intampinat cu bratele deschise si ne-a luat pe toti in brate.

-Ma bucur ca ati venit ! Luati loc ! Ne-a spus aratand spre o parte care nu avea nici un scaun sau ceva.

-Unchiule Zalgo? Nu e nici un fel de scaun acolo. I-am spus frecandu-mi ceafa.

-Aa da , am uitat, scuzati-ma. A spus razand si facand o masa si 12 scaune sa apara.

Toti s-au asezat pe scaune dar cand sa ma asez si eu, Zalgo m-a oprit.

-Oo nu. Tu nu domnisorule. Tu vino cu mine. Mi-a spus Zalgo spunandu-mi sa-l urmez.

Le-a facut cu ochiul celorlalti iar ei au dat din cap aprobator, oare ce pun la cale?
Gandurile mi-au fost intrerupte de Zalgo care a intrat intr-o camera enorma plina de carti. Ador cartile ! Bine, si pe Rose, pe ea o ador mai mult.

-Alege-ti ce carti doresti ! Mi-a spus Zalgo.

As fi luat toata camera daca as fi putut ! Sigur o sa dureze ceva pana imi aleg, stai asa, oare ei ma tin ocupat?

-Haide, nu alegi nimic? Le poti pastra !

Nu ma intereseaza ce pun ei la cale ! Pot sa aleg ce carte vreau eu! Yuhuuu !

Perspectiva *Zalgo*

L-am lasat pe Steph sa-si aleaga ce carti vrea el, o sa dureze ceva pana se hotaraste. Pana atunci eu si restul i vom pregati surpriza de ziua lui !

*dupa o ora*

Huh! Toate pregatirile sunt gata ! Le-am facut semn celorlalti sa se ascunda iar eu m-am dus dupa Stephan. Am stins becul in camera ca sa fie bezna si m-am dus sa-l iau.

L-am gasit pe Stephan cu un teanc de carti pe masa, citind.

-Haide Steph, mai am o surpriza pentru tine !

M-a privit mirat si m-a urmat pana in sufragerie.

-E bezna ! Stai sa aprind becul. Mi-a spus Steph.

Imediat cum a aprins becul, toti au iesit din ascunzatorile lor urland.

-La multi ani Stephan !!! Am spus toti in cor.

El s-a bucurat si a inceput sa rada. Ne-a  luat in brate si am petrecut pana diseara.

Perspectiva *Rose*

Am de gand sa-i fac o surpriza frumoasa lui Steph! Cred ca i voi zice ce simt pentru el. I-am lasat un bilet in camera si am fugit in padure, asteptandu-l.

Perspectiva *Stephan*

Am intrat in camera cu zambetul pe buze si am zarit un biletel. L-am luat si am inceput sa-l citesc.

"Vino in centrul padurii. Am o surpriza pentru tine ! Te astept.
                       Cu drag, Rose."

Se putea sa fie mai frumoasa ziua asta ?! Am pus un hanorac pe mine si am plecat spre centrul padurii.

Perspectiva *Rose*

Abia astept sa-i spun lui Steph ce simt ! Sigur si el ma iubeste! Daca n-ar fi simtit nimic pentru mine, nu s-ar fi purtat asa ciudat ieri.
Am auzit niste pasi din apropiere si credeam ca e Steph, dar am dat de Damian. Ce cauta el aici ?!

-Ce cauti aici Damian? L-am intrebat curioasa.

-Te caut pe tine ! Mi-a spus ranjind si apropiindu-se de mine.

M-a prins strans de talie si m-a lipit de el. Ma zbateam sa scap dar nici un folos....

-Da-mi drumul Damian !! I-am spus tipand.

Intr-o fractiune de secunda, buzele noastre s-au lipit intr-un sarut lung. Dupa cateva minute m-am dezlipit de el si inainte sa i spun ceva, m-am intors cu spatele si l-am vazut pe...

Buna buna! Suspansss ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti! Va puteti da cu parerea despre gestul lui Damian si ce credeti ca se va intampla incontinuare. Astept cu nerabdare sa spuneti ce credeti voi,va pup !

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum