Bella
Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři. Sedla jsem si a pořádně se protáhla a zívla si. Ze stolečku jsem si vzala gumičku a udělala si drdol. Vstala jsem z postele a šla rovnou do koupelny skoro ještě se zavřenýma očima. Sundala jsem si Justinovo tričko a kalhotky a šla do sprchy. Pustila jsem si sprchu a umyla se. Vylezla jsem ze sprchy a hned si kolem sebe obmotala ručník. Vylezla z koupelny a šla k poličce. Sundala jsem si ze sebe ručník a namazala si obličej mastičkou co jsem měla na poličce. Oblíkla jsem si kalhotky a podprsenku pak legíny a větší tričko. ,,Bellinko on se mi postavil" ozvalo se z postele a já zařvala a podívala se na postel. Ležel tam Justin ,,Ty si tady co tu děláš?" zeptala jsem se ,,Lásko já tu bydlím a tady spím" řekl vůbec jsem si ho nevšimla ,,Aha jo promiň" řekla jsem ,,Postavil se mi zlato" řekl a já se zasmála ,,No tak za to já nemůžu" řekla jsem a zvedla ruce ,,tak nemůžeš jo ty se tady producíruješ nahá a mě se prostě postavil" řekl a já se znova zasmála ,,Máš ruku zlatko" řekla jsem a chtěla odejít ,,No tak to ne zlato ty my pěkně pomůžeš" řekl a já se zastavila. Šla jsem k posteli a on se vítězně usmál. Sedla jsem si k němu a sundala mu peřinu. Viděla jsem obrovskou bouli v jeho kalhotech. Usmála jsem se a sundala mu boxerky. Chytla jsem ho do ruky a dala si ho do pusy. Zavzdychal a chytl mě za vlasy. Začala jsem se pohybovat a on si určoval svoje tempo. Vzdychal přes celý pokoj. Dala jsem si ho celýho do pusy až po kořen ,,Kurva" zavzdychal a já se pohybovala dál. Když se udělal tak jsem to spolkla. Byla jsem docela mokrá. Sedla jsem si na něho ,,Tu chce někdo taky?" zeptal se smíchem a já se usmála. Dal mě pod sebe a sundal mi legíny a kalhotky. Strčil do mě jeden prst a přidal i druhý. Prohla jsem se v zádech. Vyndal prsty a strčil do mě jazyk ,,Panebože" zašeptala jsem a chytla jeho hlavu. Kmital mi jazykem vevnitř. Když jsem se udělala tak to vylízal. Podíval se na mě a já to všechno rozdýchavala. Někdo zaťukal ,,Tati,mami?" ozvalo se. Justin jí řekl že musí klepat protože nás tu jednou přichytila ale nebylo to nic vážného. Vykulila jsem oči a Justin se vedle mě svalil a přikryl nás ,,Ano?" řekla jsem a Madison vlezla do pokoje. Byli jsme přikrytý takže nic nebylo vidět docela jsem si oddychla. ,,Bude snídaně?" zeptala se a já si vzpomněla že dnes Kate nemůže přijít. ,,Ano tak jdi dolů a zatím vymysli co chceš ano?" řekla jsem a ona přikývla a odešla. ,,Ufff" vydechla jsem a odkryla se. ,,To bylo těsné" řekla jsem a Justin přikývl. Vstal a šel do koupelny. Znova jsem se oblíkla a šla dolů. Madison seděla na barové židličce. ,,Tak co by si princezna přála?" zeptala jsem se ,,Palačinky" řekla a já přikývla. Připravila jsem ingredience a začala je dělat. Když jsem je dodělala tak jsem je potřela nutellou a dala tam jahody. Justin už taky seděl u baru. Dala jsem jim je a taky si dala ,,Možná jsou lepší než od Kate" řekla Maddie ,,No to asi ne ale děkuju" řekla jsem a ona se usmála ,,Zlatíčko my dnes budeme celý den pryč půjdeš k babičce nebo ke Scooterovi a Yagger ona tam Yael nebude?" zeptala jsem se ,,Scooter a Jagger" řekla a my jsme přikývli. Když jsme dojedli tak jsme se připravili a šli dolů a nasedli do auta teda já do auta kde byli holky a Justin tam kde byli kluci. Madison si vzal Justin a odvezl jí Scooterovi. Nějaký kamarádi už nám pomáhají s výzdobou. Dnes taky musíme odeslat pozvánky. V autě je Selena, Yael, Miley, Taylor stou jsem taky kamarádka teda my všichni. Dojeli jsme do obchoďáku a vylezli. Všechny jsme si nandali černé raybany nad čím jsme se zasmáli a šli dovnitř. Došli jsme do obchodu s šatami. Vešli jsme do obchodu ,,Ah dobrý den slečno Palwin,Gomez,Swift,Cyrus" řekla mladá slečna a my jsme se zasmáli ,,Dobrý den já si chci vybrat šaty za pět dní se s Justinem vdávám a nechci aby jste to někomu řekla vím že mě někde paparazzi nebo někdo uvidí ale nechci od vás" řekla jsem ,,Nebojte to bych neudělala tak se jdeme podívat" řekla a my jsme přikývli. Šli jsme do nějaké místnosti kde bylo mnoho šatů. ,,Tak tady si vyberte" řekla a já jsem s holkama začala vybírat. Dali mi do ruky asi šest šatů. Šla jsem do kabinky. Jedny bílí béžové s bílím korzetem. Vzala jsem si a je vyšla ,,Ty na tobě visí?" řekla Selena ,,Ne ty ne" řekli všichni a já zalezla. Vyzkoušela jsem si všechny a byli tam podobný řeči ,,Ty jsou hnusné, nesluší ti, si v nich tlustá, vypadáš v nich jako jak to říct smutně?, Nelíbí se mi to" a bla bla bla. ,,Už nic by se tady na mě nehodilo" řekla jsem ,,Počkejte mám pro vás úžasné šaty. Sukně má několik vrstev. Jsou spíš pro ty bohaté. No a jsou pokryté luxusními kameny. Bílé a v zadu jsou prostě jak to říct rozšířené že je za sebou budete táhnout" říkala a přitom byla v nějaké místnosti a hledala je. Usmála jsem se už podle povídání vypadají hezky. Vyndala je a mě se pohled zaměřil na tu krásu. Byli úžasné. Hned jsem si je vzala a oblíkla. Vylezla jsem a první co jsem od všech slyšela bylo ,,Wow" usmála jsem se a stoupla na stupínek co tam byl. ,,Ty si vem" ,,Jsou úžasné" ,,Vypadáš jako bohyně" ,Vypadáš v nich úžasně" ,,Ber je!" ,,Není tam vidět břicho" usmívala jsem se a koukala na sebe do zrcadla.Opravdu mi tam nebylo vidět břicho. To jsem nebyla já to nejsem já která má obyčejný styl a slušejí ji tepláky to byla princezna ne já. ,,Vezmu si je!" řekla jsem a slečna se usmála a přikývla. Slíkla jsem si je a oblékla se do džínů a trička. Vylezla jsem a podala jí je. ,,Budete je kupovat nebo jenom půjčíte?" zeptala se ,,Určitě kupovat nezáleží na ceně jak říkal Justin. Nechci aby moje šaty si někdo kupoval a hlavně jsem třeba všude četla ,,Já mám koupené šaty co měla Bella Bieber" řekla jsem a slečna přikývla ,,Chápu vás taky bych nechtěla aby tyhle šaty nosil někdo jinej než já nebo jakékoliv které bych si koupila" řekla a já přikývla. Zaplatila jsem je a vyšli jsme ven ,,Jsou boží" řekla Selena a já přikývla. Šli jsme do obchodu kde jsou šaty jen pro družičky. Vešli jsme a začali vybírat aby byli podobné těm mým. Holky si vybrali všechny stejné byli hezké. Trochu delší a pokryty kamínky. Ještě jsme vybrali pro Maddie které byli podobné jako měli holky. Vylezli jsme a každá měli tašky. Šli jsme dál a já viděla známý zadek a vlasy ze zadu. Usmála jsem se ale nechtěla na něho volat. Jako kdyby vycítil že na něho někdo kouká tak se otočil. Zrak mu spadl na mě a hned se usmál. Rozeběhl se a uvěznil mě v objetí ,,Ty si taky v tomhle obchoďáku?" zeptal se a já přikývl. Políbil mě a pak jsem se odtáhla. ,,Ukaž mi ty šaty" řekl a už se mi chtěl tam podívat ale plácla jsem ho přes ruku ,,Ne nesmíš ale ujišťuju tě jsou boží" řekla jsem a on se usmál a přikývl. Šli jsme spolu a měli namířeno do obchodu kde prodávají svatební šaty. ,,Dobrý den my by jsme si chtěli objednat nějaký dort svatební výzdoba bude modro, bílá tak nějak k tomu" řekl Justin a chytl mě za ruku. Chlap přikývl. Začali jsme všichni ochutnávat všelijaké příchutě ,,Budu tlustá a nevejdu do se do šatů už tak mám břicho" řekla jsem dostatečně potichu aby to neslyšel ten chlap ale ten byl stejně na mobilu ,,Mám jí!" zařvala Selena a my se na ní podívali. Dala mi ochutnat. Bylo to výborné akorát pro svatbu ,,Tuhle" řekl Justin když taky ochutnal. Chlap přikývl a zapsal si to. Pak jsme vybrali jak by to mělo vypadat bude to s růžičkami modrými a bílými a bude tam podobizna mě a Justina. To bude úžasný. Vyšli jsme s úsměvem z obchodu a jeli domů. Tam už byla Madison a hráli s Jaggerem a Scooterem na ninji? Scooter očividně prohrával i Madison byla hbitější a silnější než Scooter. Začali jsme se s Justinem smát a oni přestali. Maddie se usmála a běžela k nám a objala nás. Chvíli jsme si povídali a pak Scootter a Jagger odešli. ,,Koukni co pro tebe mám" řekla jsem a vytáhla ty krásné šaty pro Madison. ,,Ty jsou úžasné ale pro co?" zeptala se a usmála se ,,My se budeme s tatínkem brát a ty budeš družička a budeš držet naše prstýnky princezno ano?" řekla jsem a ona přikývla a objala nás. Pustili jsme si televizi.
,,Že BY? Dnes byla Bella viděna se Selenou Gomez,Miley Cyrus, Yael Braun a Taylor Swift když zacházeli do svatebního salonku to stejné i Justin Bieber ale akorát ne na svatební šaty ale smokingy. Bella byla viděna že stojí na stupínku a zkouší si šaty. Vyšla s úsměvema velkou taškou a stejně tak i Justin. Potkali se a políbili. Justin se chtěl podívat do tašky kde měla Bella schované šaty ale Bella mu to nedovolila. Pravidlo ženich nesmí vidět svatební šaty do svatby.Takže by se konečně vzali když taky zkoušeli příchutě v obchodě se svatebními dorty? Doufáme že to bude nejblíže a budeme vás informovat"
,,Nechtěla jsem aby to zjistili" řekla jsem a povzdechla si ,,Ty zjistí všechno" řekl Justin a já přikývla. Kate nám udělala večeři a my jsme se pak dívali na televizi na nějakou pohádku co vyžádala Madison. Večer jsme si šli lehnout a já s úsměvem usla protože za chvíli konečně bude paní Bieber.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...