Yukarıda Bilgen Anne'nin odası...
Bilgen Anne masasından kalktı ve :
" Önce hangi sorudan başlasam?" dedi kendi kendisiyle konuşur gibi.Sonra da kararını vermiş olacak ki:
"Tamam. Benim odama daha yakın olduğumuz için önce oradan başlayalım." dedi ve mutfaktan çıkıp odasına doğru yürümeye başladı. Biz de annesini takip eden ördek yavruları gibi sıra sıra arkasından takip ettik.
Bilgen Anne odasının kapısına geldiğinde, bizlere dönerek, biraz sonra büyük bir sırrını açıklayacakmış gibi bir havayla, bizde daha da heyecan yaratmaya çalıştığı her halinden belli olarak:
"Hazır mısınız?" dedi ve bakışlarını bizden çekmeden, yüzünde muzip bir ifadeyle kapısını açtı.
Biz de, oluşan gizemli havanın etkisiyle, sadece başımızı hazırız anlamında onaylarcasına sallamakla yetindik.
Bilgen Anne kapısını ardına kadar açarak içeri doğru yürüdü. Tabi bizde arkasından...Bilgen Anne'nin sade döşenmiş, büyük ferah odasını hep beğenmişimdir. Odaya hakim olan pastel renklerin insana huzur veren havası, bence odanın mimarisi kadar onun ince zevkinin de yansıması.
Bazen onun odasına gelip bahçeye bakan penceresinin önündeki rahat koltuklarına oturur bir şeyler içip, uzun sohbetler ederiz.
Hepimizin odasında olduğu gibi onun odasında da kendine ait büyükçe bir banyo ve giyinme odası var. Ama onun odası bizden farklı olarak, asma tavanla iki kat olarak dizayn edilmiş.
Alt katta rahat ,ferah bir oturma odası ve bir de hobi odası var. Üst kat, alt kata içeriden dönen ahşap merdivenle bağlanmış.Orada da yatak odası, banyo ve giyinme odası var.
Bilgen Anne odasına girdiğinde doğruca hobi odasına doğru yöneldi. Orada genellikle rahatlamak için vitray ve cam işleme çalışmaları yapar.
Yaptığı iş genellikle yüksek konsantrasyon istediğinden o odaya çekildiğinde çok acil olmadıkça onu orada rahatsız etmeyiz. Bunu çok küçük yaşlarımızdan itibaren bize özellikle bildirmiştir.
Çok nadir olarak çalışma yaparken izlememize izin verir. Cam hamuruyla ustalıkla yaptıklarına, her zaman çıt çıkarmadan hayranlıkla izlemişizdir.
O odada bize göstereceği ne var acaba diye oldukça meraklandım. Ayrıca bizden saklanacak bir şey varsa o odanın bu iş için mükemmel olduğunu da düşündüm.
Odaya girdiğimizde daha önce fark etmediğimiz, gözden kaçırdığımız bir ayrıntı yakalamak için odayı iyice inceledim ama hiç bir gariplik göremedim. Zaten oda çok da büyük sayılmaz. Tam ortada çalışmalarını yaptığı üzerinde cam üfleme takımları, alevde çalışma takımları olan büyükçe çalışma masası var.
Masanın arkasında tüm duvarı kaplayan, iki bölümden oluşan dolap var. Bir bölümünde içinde renkli camlar, malzemeler ve küçük cam fırınının da olduğu, diğer bölümünde ise yaptığı çalışmaları koyduğu raflardan oluşan büyükçe bir dolap var.
Masasının arkasında rahat bir çalışma sandalyesi ve masasının karşısında, tam da bitirdiği çalışmalarını koyduğu raf bölümünün karşısında rahat bir sallanan koltuğu var.Her halde çalışmalarını bitirdiğinde karşılarına oturup onları seyrediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üstün Irk
Paranormalİnsanlığın geleceğini bekleyen büyük ikilem!.. Divine olarak doğanlar ,üstün yeteneklerini nasıl kullanacaklar? İnsanlığın lehine mi..? Yoksa aleyhine mi...