1. bölüm (başlangıç )

14 1 0
                                    

"Faruk yapma lütfen faruk bırak o silahı yapma faruk kıyma bize nolur bırak o silahı gel sakince konuşalım lütfen yapma... lütfen dinle beni"

"Olmaz şenay anliyormusun vazgecemem yapmak zorundaydım sus işime karışma.... sadece... sadece herşeyden kurtuluyorum"

"Faruk.... faruk.... faruk yapma lütfen"

----------------------------------------------------------

Hani şu elinde herşeyi olan kişilerin ve begenmemesi ve üstüne üstün daha çok istemesi. Sizce de garip değilmi? Bence çok garip. Evet hiç birşey bazen yolunda gitmez, benim gidemedigim gibi, nereye gidecegimi ne yapacağımı hiç birşeyi bilmiyorum. Bu aralar çok duyguzlaştim. Duygu diye birşey hissetmiyorum. Hislerim mi kayboldu acaba? Şimdi. Neden? Diye soracaksiniz. Babam annemi vurdu sonra kendini vurdu hemde gözlerimin icine bakarak inanabiliyormusunuz? Annem babami vurdu sonra babam gözlerimin içine bakarak kendini vurdu ve o günden sonra hissizleştim duygusuzlastim. Kolay değil çünkü inanasanin anne babasını kaybetmesi kolay değil... değil. Birde benim gibi sokaklarda kalırsanız hiç kolay değil. Her gün bir bank bulup yatıyorum ne kadar yatak gibi olmasada idare ediyorum. Yanımda kimse olmadan kimseye bakmadan kimseyi görmeden kimseyle konuşmadan böyle yaşayıp gidiyorum. Çünkü annem babam kirayı ödeyemiyorlardi zaten cikaricakti ev sahibi annem babam öldükten sonra zaten beni orda tutacak kimsede yoktu beni. Akrablarim istemedi beni zaten hiç sevmemislerdi beni bende böyle sokak kızı yalnız kız olarak yaşıyorum. Çünkü kimseye güvenmiyorum kimseyi sevmiyorum kimseyi umursamiyorum kimseden utanmıyorum. Neden mi? Çok demiştim çok... çok hissizleştim hislerim kayboldu. Hayat felsefem: Yanlış kalpte olmaktansa yalnızlık tercihidimdir. Çünkü en dogrusu ve en iyisi bu.

Sokakta kalıyor ama basina hic bir iş gelmiyor mu? Diye sormayın. Çünkü benim başıma hiç bir is gelmez. Neden mi? Kaybetmekten korkmuyorum çünkü kaybedecek hiç birseyim yok o yüzden korkmanin lüzmu yok.

Neyse daha fazla uzatmadan ben kendime yatacak bir yer ariyayim yoksa diğer keşler kapar burayı hiç dövmek zorunda kalmayayim. Havada çok soğuk be.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlız kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin