Yine görev vardı , arabaya bindik ve gidiyorduk .Saat tam 23:50 .Gece çıkmıştık çünkü vatan hainleri uyurken saldıracaktık. Arabayla ilerken komutanımız şöyle bir açıklama yaptı.
" Bakın şimdi bir çatışmaya gidicez ve orda sağ çıkanlar ve çıkamayanlar olucak.Fakat ya hepimiz sağ çıkıcak ya da hepimiz vatan uğruna canlarımızı vericez... ANLAŞILDIMI ASKERR!!!!!!"
Biz ise hep birlikte "ANLAŞILDI KOMUTANIM"
Artık gelmiştik görev yerine. Hepimiz birbirimizle helaleştikten sonra teker teker arbadan indik ve güvenli olan kayaların etrafına yayıldık. Hainlerin inlerine çok yakındaydık. Ve hepimizin çok sesiz olması gerekiyorduki geldiğimizi anlamasınlar . Daha sonra komutanın keskin nişancıya ateş et emri verdikten sonra çatışma başlamıştı.Birde baktımki hainler uyumamışlar ve sadece bizi beklemişler.Artık her yerde kurşun sesleri vardı bense gördüğüm haini vurmaya çalışıyordum . Aradan biraz zaman geçmişti. Hainler gözükmüyordu. Daha sonra dikkatlice baktımki bir hain Gökhanın arkasında tam ona ateş edicek iken haini tam kalbinden vurdum . Gökhansa " Sağol kardeşiimm!!!," diye bağırdı . Biraz daha geçtikten sonra bizler hainlerin gittiğinden emin olup arabaya doğru gidiyorduk .Daha sonra uzaktan gelen bir kurşun ile arabanın tekerlekleri patladı . Komutan andiden " Asker yere yattttt!!!!!" diye bağırdı hepimiz yere uzandık ki burası hiçte güvenli değildi .Komutanımız telsizinden yardım çağrısı verdi. Biraz sonra gelip bizi alıcaklardı. Gökhan yanımdaydı . Bense bir yandan Gökhanla konuşmaya çalışıp bir yandanda vatan haini vurmaya çalışıyordum. "Gökhan eğer ben ölürsem şu mektubu nişanlıma verirmisin??" dedim Gökhansa "Mustafa sen ölmiceksin ve nişanlına o mektubu sen vereceksin!" dedi , bense "Ben ölmiyeceğim zaten sadece şehit olacağım" dedim ve o an bacağımdan vuruldum .Gökhan bir elinle belimden tutdu diğer elinle ise eli i omzuna atarak beni bir kayanın kenarına götürdü. " Sen burda bekle ben mektubu yere düşürdüm onu alıp geleceğim " dedi. Tam arkasını döndü ve gidecek iken sert bir darbe alıp yere yığıldı aynı sert darbeyi kendi kafamda da hissetdim.
Gözlerimi açtığımda hainlerin inindeydik ,Gökhan da yanımdaydı benden beş dk sonra o da ayıldı. Bizim ayıldığımızı anlar anlamaz hemen bir adam geldi eğilerek " Hanginiz daha cesaretli acaba??? Şimdi size bir teklifte bulunacağım ya biriniz canınızı bize verir yakılarak ölürsünüz diğrriniz ise serbest bırakılır ,ya da sizde bu örgüte katilırsinizzz" dediklerinden sonra da adice gülümsedi. Ve devam etdi " şimdi dize 3 dk müsade kararınızı verin " dedi. Ben ise Gökhan a " Ben yanmayı göze alırım kardeşim . Emin ol vatan uğruna ölmek canımı yakmaz benim sadece tek dileğim o mektubu ilet" dedim . Gökhansa sadece mafasını salladı ve gözünden iki damal yaş geldi . Hemen şöyle bağırdım " Hainlerrrrr!!! Pis hainlerrr!!!! Gelin buraya!!! Ben yanmaya razıyım " dedim ve birisi gülmeye hatta pis pis kahkaha atmaya başladı. " De ek sensin o cesaretli .Kendini fedamı ediyorsun aileni ve eşini düşünmeden.Bu kadar erkenmi öliceksin bu acıyı neden yanındaki çekmesin ki bak şuna onun dahamı çok hakkı var yaşamaya heee söylesene onun yaşayıp senin ölmen hiç mi koymayacak" dedi. Ben de " bana ölmek değil yaşamak koyar eğer yaşarsam o zaman kendimi affetmem yaşayıp da sizin gibi şerefsiz olacağıma ölüpte vatan uğruna şehit olurum" dedim o ise bacağımdaki yarığa basıyordu ama basması canımı hiç yakmıyordu nedense bilmiyorum ama canım yanmıyordu. Daha sonra üstümden petrol döktüler üstümede o güzel bayrağı koyarak çakmağı yere attılar . Etrafımdaki alvlevler yaklaşınca şahadet getirdim.Gözlerimi yeniden açtım bir de baktımki bedenim yanıyor ama ben ayaktayım inanmıyorum ben şehit olmuştum .
GÖKHANIN AĞZINDAN :
Kardeşim yanıyordu ve ben birşey yapamıyordum. Daha sonra kardeşimi yakan adam bana yaklaştı ve şöyle bağırdı "O ölicekte sen mi ölmiceksin saflarrr " dedi ve elindeki silahı kalbime doğru uzatdı ki silah sıkmıyordu arkadan Mustafa belirdi .Ama ama o gözlerimin önünde yanarak ölmüştü.Allahım nasıl olur.O,o artık şehit olmuştu.... Onu sadece ben görüyordum bana yaklaştı ve kulağıma eğilerek " Ben artık şehitim Gökhan. Ama bir görevim daha var seni komutanımıza teslim etmek hadi kalk ayağa " dedi elimden tutdu ayağa kaldırdı beni o kadar kurşu yağdırdılarki arkamızdan ama bir tanesi bile gelemkşti bize. Arabaya çok yaklaştık daha sonra Mustafa durdu ve şöyle dedi " Benden bu kadar kardeşim gerisi sende ihtiyacın olduğu her an yanındayım eskisi gibi yine hep birlikte olucaz heee bu arada mektubu vermeyi unutma " dedi son kez sıkı sıkı sarıldık koşar adımlarla arabaya doğru ilerleyip bindim .Komutanımız Mustafayı sordu bense şu cevabı verdim gözlerimden yaş akar iken
"O ARTIK ŞEHİT KOMUTANIMM!!!!"
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
DiversosBu vatan uğruna şehit düşenlerden nir parça hikaye