BÜYÜK AN!?

69 9 4
                                    

Kızlar artık YGS yaklaştığı için çok ders çalışıyorlardı. Ara sıra birbirlerine sorular sorup sonuçları karşılaştırıyorlardı...
Biraz kahve molası verdiler aslında biraz değil baya:) tv izlediler , sohbet ettiler .
Irmak:
-"içimden bir ses kalkta ders çalış diyor"
Aslı:
-" hadi çalışalım o zaman "
Irmak:
-" neyse sustu"
Masal ve Aslı gülmeye başladılar...
Ders çalışmaya devam ettiler . 1 hafta sonra ırmağın annesi ve babası temelli geliyorlardı. Tabi herkes evine ama kızlar kütüphanede ders çalışmaya karar verdiler...

1 hafta sonra ...
Kızların YGS sınavına sadece 2 haftacık kalmıştı . Bu arada ırmağın anne ve babası geldi temelli. Herkes evindeydi artık... Çok ders çalışıyorlardı.
Aslının telefonu çalar...
Senin duvarların kadar benim kanatlarım var dik yokuşların kadar su kaydıraklarım var...
- Alo efendim Masal? (Aslı)

- Aslı napıyosun nerdesin? (Masal)

- Şey... Toletteyim ... Ders çalışıyorum :)) ( Aslı)

- ne yok artık !? Neyse şey diyecektim kütüphanede buluşup ders çalışalımmı? (Masal)

- hmm olabilir yarım saate hazır ol seni alırım...(aslı)

Masal telefonu kapattıktan sonra ırmagıda aradı fakat o gelemiyeceğini evde çalışacağını söyledi...
Yarım saat sonra aslı masalı aldı kütüphaneye gidip ders çalıştılar...


Saatler geçmişti Aslı ve Masal eve gidip uyudular . Masal aslılarda yattı yani...

2 hafta sonra ...
İşte bugün günlerden pazartesiydi . YGS günü ... Büyük gün gelmişti...

Aslının heycandan elleri felan titriyordu... Masal heran bayılabirdi...
Irmak rahattı ama... Kızlar sınava girdiler... Hepsi soruları güzelce cevapladı ...cıktılar... Hemen hepsinin telefonu çalıyo ... Annesi babası sorular soruyo . onlar ise sınavlarının çok güzel geçtiğini söyliyorlardı. Simdi ise 2 hafta sonra açıklanacak sonuçları bekliyorlardı...kızların üstünden büyük bir yük kalktı...

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin