*Bayan Pembe'den*
Hayır, benim de başımdan karışıklık eksik olmuyor ki! Yani, bu haftaya güzel başlamıştım, üzgündüm ama güzeldi. Vazgeçmiştim, sevmiyorum diyodum, gerçi kendimi kandırıyodum ama mutlu gibiydim, en azından kafam rahattı.
Sonra artık ne olduysa, Bayan Kunduz çok net konuşmaya başladı. Sevmiyormuş. Önce bu benim kafamı karıştırdı. E, tabi ben mantıklı düşünmeye çalışıyodum. Sonuçta en yakın arkadaşımın hoşlandığı çocuktan hoşlanıyo olucam, bi de üstüne bunu Bayan Kunduz'a söylemeyi planlıyorum. Riskli.
Ama sonra karar verdim. Dedim, kalbe söz geçer mi yaa, sev kızım. Sonra, al sana kararlılık der gibi, bir de bunu çarptı yüzüme hayat. Sevdiğim çocukla tartıştım. Olduk olmadık bi nedenden, sudan bi sebepten!
Ama hata bende. Ya, tüm dertler birikiyo birikiyo, sonra gidiyorum ona patlıyorum. Çocuğun bi suçu da yok ki. Ama yine de ona patladım. Bütün hafta kavgalıydık. Bu hafta da yılbaşı haftası zaten. Yarın eve dönücem. Napcaz ki biz ya. Okulda da sürekli konuşuyoruz ama barışmıyoruz ki. Ooof of. Barışalım artık ya. Tepetaklak oldum....
*Bay Pembe'den*
Yılbaşı geliyor, uzun bir tatil olacak.
Okuldan da baya bıkmıştım zaten, 3 ay olmamıştı, ben hiç bir zaman tatil bitsin de istemedim zaten.
Sevdiğimle sürekli kavga ediyoruz, bana çatıp duruyor. Üzülüyorum onunla bu kadar kötü anlaştığım, üzdüğüm için.
Yılbaşına girerken de kavgalıyız, canım yanıyor oturup konuşamıyoruz diye.
Şu sevdiğimin yanındaki kız da artık benden hoşlanmıyor, o kadar bana bulaşmıyor ve kimden hoşlanıyorsun diye başımın etini yiyor.
Önemli nokta, genelde kızlar hoşlandıkları kişiye kimden hoşlanıyorsun diye sormaz. Ya çakaldır, hoşlandığını anlamamanız için bunu yapar, ya meraklıdır, ya sizden bir dedikodu malzemesi çıkarmaya çalışıyordur, ya da en yakın arkadaşı için sorar.
Bu kızın halleri değişti ama, başkası için sorduğu belli, her gördüğünde soruyor nerdeyse, söylemiyorum ben de. Kızın da en yakın arkadaşı sevdiğim olunca tabii, insan umutlanıyor.
Hem sevdiğimle hem de bu kızla konuşmak için faturalı hatta geçtim. Kızın ağzından bir şeyler alıcam, kararlıyım...