O zamanlarda ben kucuk yaslardaydim hafta sonu icin koye kalmaya gitmistik koy hala butun evlerin altindada ahır vardı neyse koye varmistik babannemgilde kalicaktik biz aksam uzeri olmustu gelmemizde zaten bi kac saat oylandikdan sonra saat gec oldu yatma vakti gelmisti yaticaktim herkez gibi yol yorgunu olmamdan dolayi yastiga kafami vurur vurmaz uyumustum ve benim gercekten agır bir uykum vardir ama ne hikmetse o gun amcamgilin evin ordan gelen garip seslere uyanmistim ve camdan baktigimda ise gecenin bi vakti amcam boylarinda ve kaliplarinda bi golge amcangilin ahira giriyordu maglum koy yeri ne isik var nede baska bisi sadece golgeyi gormustum irkinmistim ve korkmustum zar zor uyumustum ve sabah amcamgile gidecektik o babamdan buyuktu onu icin biz gidiyorduk neyse eve vardigimizda yengem bize amcamin rahatsiz oldugunu soyledi ben ise onu gormek istedim babamda benimle ayni fikirdeydi neyse amcamin odasina girmistik donuk ve korkutucu bakislari vardi bizimle konusmuyordu ve icerde kotu kokular vardi ve oda karanlikti ben hem odanin aydinlanmasi ve kokunun disari cikmasi icin camlari acmak icin pencereye yoneldim ve birden amcamin bana cok korkutucu bi sekilde bagirdigini ve bana dogru yoneldigini fark ettim hemen babam tutmustu onu bana gelememisti cok korkmustum babam beni ve annemi abim ile sehre evimize gonderdi ve o da koyde amcamin yaninda kalmisti eve geldik ve tam 1 ay sonra bir cuma gunu amcamin vefad ettigini ogrendik... Ne icindi ne olmustu kimse bana bisi soylemiyodu artik bi amcam yoktu onun aileside sehre gelmisti koyede o olaylardan sonra hic gitmedim...