Kimlik

29 4 2
                                    

Ev, saat 19:00 /10 Eylül

"Sayın seyirciler bir son dakika haberi ile karşı karşıyayız. Sokaklarda terör başladı. Çeşitli kişiler gerek silah gerek doğaüstü yetenekler kullanarak sivillere saldırıyor ! Bunun Ölümün Gölgesi ile bir ilişkisi olup olmadığı henüz bilinmiyor. Ayrıntılar az sonra sizlerle"

-Sonunda,dedi elindeki kahveyi bırakırken.

-İstediğin oldu mu ? Artık bütün yeraltı dünyası ortada.

-Evet. Sana zarar vermek için birini gönderen şu örgüt, onlarda geldi.

-Nasıl karşılarına çıkacaksın ? 

-Yeni bir "kostüm" hazırladım kendime. Vücut hatlarımı da belirsizleştirecek. Bu sayede beni kendime benzetme ihtimalleri azalır.

-Hızlı olmalısın Furkan, sonuçları kötü olacak yoksa.

-Biliyorum,biliyorum.

---------------------------------------------------------------

Toplanma Alanı,saat 16:00 / 11 Eylül

-Sence gelir mi ?

-Kim?

Ölümün Gölgesi.

-Hiçbir fikrim yok. Ama gelmezse örgüt çok sinirlenecek.

-Gelsede bitirsek şu işi, akşama evde olmak istiyorum.

-Sence simsiyah giyinmiş ve peçe gibi birşey takmış biri olabilir mi ?

-Bilmem

-Sanırım ben biliyorum

-Nasıl ?

-İleride biri var dostum...

Kaçakçı arkadaşına tuhaf tuhaf baktıktan sonra önüne döndü ve o... şeyi gördü.

Simsiyah giyinmiş, yüzü gözükmeyen, uzun dişli ve sürekli renk değiştiren saçlara sahip bir yaratıktı bu.

-Ona doğru gitmeliyiz, dedi yanındaki arkadaşı.

-Ne saçmalıyorsun sen ? HERKES SALDIRSIN ! GEBERTELİM ŞU BELAYI ! 

Ne yapıyorlardı bunlar ? Herkes neden o şeye doğru yürüyordu ? Ne oluyor burda *** ! 

Silahlarını kaldırıyorlar. Sonunda ! Akılları başlarına geldi.

-Vurun onu ,diye bağırdı ama sonra farkettiki silahlar yaratığa değil kafalarına çevrilmişti. Kendi kafalarına.

Herkes aynı anda ateş etti. Yer kanla kaplandı. Caddenin üzerine kurulan bütün kamp bir anda sessizleşti. Kaçakçı ne yapacağını bilmiyordu. Böyle bir şeye karşı ne yapılabilirdiki ?

-Yaklaş, kararmış ruhlu seni , dedi yaratık. Demekki dilimizi biliyor diye düşündü.

Adamın içinde yaklaşma isteği doğdu,sanki ona gitmek her şeyi dindirecekmiş gibi hissediyordu. Ona gitmeliydi. Yaklaşmaya başladı . Aralarında 5 metre kala bir anda durmak istedi. O an vücudunu kontrol edemediğini farketti.

-Bu olanları yayacaksın. Herkesin bilmesini istiyorum. Neler olduğunu anlatacak ve Canlı yayında seni konuştururlarken kameraya bakarak "hepinizi Taksimde bekliyor, orda toplanmanızı istiyor" diyeceksin. Anlaşıldı mı ?

-Ben... anladım.

-Güzel, dedi yaratık ve o uzun dişleri yanlara doğru gerildi. Sanki gülümsüyordu.

-Hayatını bağışlamamın bir sebebi vardı, bu şansı tepme, dedi ve bir anda beynimde sesler yankılanmaya başladı. Her yer kararıyordu....

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ev, saat 10:32/12 Eylül

-Ben... vay canına. Kaosun kontrolünü eline aldın Furkan. Kaos başlatıp bitirebiliyorsun.

-O temizlenenler en rütbelilerden ve sağ kollarından oluşuyordu. Bu onları tekrar gizlenmeye zorladı, ama iyice kıvama geldiler. Artık kökünden sökme kısmına geldik.

-2 yıl önce senin bu tür şeyler yapabileceğini söyleseler, gülüp geçerdim.

-2 yıl öncede yapıyordum ama,diyerek gülümsedim.

-Biliyorum biliyorum. Sadece... alışmak zor. Ailem sana hayran bu arada, Ölümün Gölgesi'ne yani.

-Ailen senin gibi,paranormal şeyleri seviyorlar.

-Eee Taksim olayını haber verdiğine göre planın belli.

-Hiçbir şey belli değil, sadece taslak olarak hazır. Ayrıntıları düşünmeye daha var.

-Ya şimdi toplanır ve gelmeni isterlerse , dedi sorgular bir şekilde

-Yapamazlar, dedim gülerek.

-Anladım, o zaman ben eve gidiyorum görüşürüz, dedi sarılarak.

-Ölmemeye dikkat et.

-Ha-ha çok komik, dedi ve gitti.

Vay be. Yaptığım onca şeye rağmen onun gibi şüpheci biri bile benle arkadaşsa insanlar gerçekten benden memnun demektir.Ama bu tür şeyler beni yoruyor. Özellikle o kostüm için saatlerimi harcadım. Saç olayı ise babam kimyager olmasa yapabileceğim bir şey olamazdı. Onun malzemelerini ödünç aldım çünkü ^^. 

Biraz kafa dağıtmam gerek. Kendime bir kahve yaptım ve bilgisayar başına geçtim. Biraz MOBA oyunu iyi gelir.


Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim ^^ :*


Bakın Ne Yapıyorum !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin