Sabah annemin sesiyle uyandım.
" Sofia hadi kalk kızım öğlen oldu."
" 5 dk daha uyuyim anne. "
" Hayır hadi kalk daha bavulunu hazirlicaksin. "
" Of tamam anne kalkıyorum. "
Yataktan zorlada olsa kalktım. Telefonu alıp saate baktım ve saat daha 11.30'du.
" Anne hani öğlen olmuştu. "
" Tamam işte yarım saat sonra öğlen mızmızlanmayı bırak git elini yüzünü yıka aşağıya in kahvaltını yap sonra bavulunu hazırlamaya başla. "
" Of ne vardı sanki yarım saat sonra kaldırsaydın. "
" Anneye of denmez hadi hadi burda boş konuşacağına banyo ya git. "
" Tamam ya. "
Banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Bütün işlerimi hallettim. Sonra aşağıya indim. Kahvaltımı yaptım ki zil çaldı. Kapıyı açmaya gittim. Bilin bakalım kim?
Benim çok konuşan geveze arkadaşım mia.
"Mia senin ne işin var bu saatte?"
"Seni çok özledim sofia.Şaka lan bugün tatile gidiyoruz ya salak."
"Aa evet aklımdan çıkmış."
"Senin aklın nerelerde acaba?"
"Nerelerdeymiş mia hanım."
"Bilmem artık dün gece olanlar yüzünden Taylor'da olabilir."
"Saçmalama be ne Taylor'da olcak aklım."
"Tabi tabi"
"Ayy sabah sabah hiç çekilmiyosun mia.Daha yeni kalktım gelmiş bana Taylor diyo ya açım kızım ben aç aç."
"Sen ne zaman tokum dedin ki her zaman açsın sen kızım."
"Sus be bi kere yemek yemek dünyada en güzel şey hadi gir içeride kahvaltı yapalım."
Miayla birlikte salona geçip kahvaltı yaptık.Kahvaltı boyunca susmadı.Boş boş konuşup durdu.
"Mia yeter az bi sus ya bi kahvaltımızı yapalım."
"Tamam ya bi daha konuşmuyorum seninle."
"Valla konuşma benimle."
"Hatta şuan sana küstüm."
"Nolur küs."
"Küsüyorum bak."
"Küs mia."
"Küsmek üzereyim."
"Küsss."
"Ve küstüm."
"Çok teşekkür ederim mia."
"Bu kadar küsmemi istediğini bilseydim daha önce küserdim.Çok kırdın beni daha hiç bi kuvvet seninle konuşturamaz beni."
"Hoç bo kovvot sononlo konoştoromoz bono. Ay tipe bak ya aynı bebek gibi hareketler."
"Ayy zaten herkes söyler yüzümün bebek gibi olduğunu.İlk diyen sen değilsin yani tatlım."
"Şimdi sen benim o kadar söylediğimden bunu mu anladım?"
"Evet."
"Yok ben sana daha bişey demiyorum.Sen tam bir gerizekalısın katkısız."
"Başka ne anlamam gerekiyodu ki tatlım bebek gibi hareketler dedin işte beni anlattın."
"Allah'ım sana geliyorum.Tamam mia tamam arkadaşım hadi kalk yeter bu kadar kahvaltı."
"Ayy iyi be hadi odana gidelimde bavulunu hazırlayalım."
Odama çıktık.Bavulumu hazırlamaya başladık.Tabi her zaman ki gibi kendi bavulumu ben değilde mia kendi beğendiklerini bavula yerleştirdi.Ne kadar giymiceğim kıyafetler varsa hepsini bavula koydu.Bavulu hazırladıktan sonra aşağıya indik.Annemlerde hazırlanmıştı.Son olarak mianın ailesini bekliyoduk.Ha bu arada mianın babasıyla benim babam ortakdı.Tatilide babamlar uyarlamışlardır.Babamlar çok yoğun çalıştığı için tatilide aradan çıkarmak istediler.Annem başta babama tatili aceleye getirdiği için kızsada sonradan oda kabul etti.Zil çaldı ve mianın ailesi geldi.Bavullar arabalara taşındı.İki araba gidicektik.Annemlerde ve mianın ailesi bir arabada gidicekti.Mia ve bende diğer arabada gidicektik.Çünkü yol boyunca annem ve Maria teyzenin dedikodularını,babamların iş konuşmalarını dinlemek istemiyorduk.Sonunda arabalara bindik ve yola çıktık.Bakalım tatilde bizi neler bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
ChickLitMutluluk daima ayağınızın dibindedir, yanlış yol yoktur. Yanlış atılan adımlar vardır...