* При Сеун и Мерил
Двамата стояха доста на вечерята. Сеун запозна Мерил с много хора. Вече беше станало 23:30 и решиха да тръгнат.
- Искаш ли да се поразходим преди да се приберем?-попита Мерил
- Добре, хайде-каза Сеун и тръгнаха. Наблизо имаше един парк. Те започнаха да се разхождат, но там имаше и доста други двойки.
- Ей, хвани ми ръката, студено ми е!-каза Сеун и направи кучешка муцунка.
- И ако не я хвана какво?-каза Мерил скръствайки ръце и също така правейки дяволита усмивка. Сеун се приближи до нея и ѝ прошепна.
- Ако не ме хванеш, ще те целуна пред всички знаеш, че съм способен да го направя, нали?-каза Сеун също усмихвайки ѝ се. Мерил знаеше, че е способен на това, за това бързо хвана ръката му. Тя просто не обичаше любовта да се изразява на публични места. Разхождаха се доста време. В един момент Мерил спря , Сеун рязко обърна глава към нея и видя как се навежда събувайки обувките си.
- Така ли ще ходиш?-попита Сеун.
- Не мога да вървя с тези високи обувки-каза тя тръгвайки напред. Докато вървеше внезапно някой я вдигна като булка и продължи да върви.
- Какво по дяво... Сеун пусни ме, мога и сама-каза Мерил мрънкайки.
- Ще настинеш, спокойно колата е наблизо-каза Сеун усмихвайки ѝ се. Вървяха около 5 минути и най-после стигнаха колата на Сеун. Той отвори вратата и внимателно постави Мерил на седалката. След това заобиколи и той влезе в колата. Запали и потеглиха. През целият път не обелиха и думичка, чуваше се само пеенето на Мерил и как леко се поклащаше на ляво на дясно. Най-после стигнаха къщата. Сеун паркира и двамата слязоха от колата. Влязох в къщата и двамата буквално се тупнаха на дивана в хола. Мерил обви ръце около кръста на Сеун, а той я целуна по челото. След това слепи устните им в целувка, но беше по-продължителна и страстна. Сеун леко повдигна Мерил хващайки я за сгънките на коленете ѝ. Той я постави леко на леглото и започна да целува врата ѝ. След това започна да разкопчава ципа роклята ѝ но тя го спря и извъртя глава.
- Какво има?-попита притеснено Сеун.
- Виж Сеун, аз още не съм готова. Аз... Аз.. Ами...-започна да заеква Мерил.
- Какво има Мерил? Кажи ми-слезе от нея Сеун и я прегърна.
- Ами Сеун аз... Аз...-отново заеквайки Мерил забучи глава надолу.
- Мерил-каза тихо той повдигайки брадичката ѝ-ти девствена ли си?-попита я той и сложи лека усмивка на лицето си.
- Ами аз... Да-каза отново Мерил и отново забучи глава надолу.
- Мила защо не ми каза? Аз не знаех, разбирам те. Когато си готова, тогава-каза Сеун прегръщайки я още по-силно.
- Ммм... Не мислиш ли че на тази вечеря колкото и храна да имаше ние нищо не хапнахме?-каза Сеун отдръпвайки се от прегръдката.
- Да и аз съм гладна, нека слезем долу и ще хапнем нещо, но първо да се преоблечем-каза Мерил след което се запъти към гардероба. Отвори го и извади късо клинче с една дълга и широка тениска. Облече ги, след което отвори друга преграда с дрехите на Сеун, (след толкова нощи прекарани в нейната къща нямаше как да няма дрехи на Сеун) тя взе едни къси панталонки с бяла тениска и направо ги хвърли върху Сеун. Той ги хвана и веднага се съблече. Мерил се обърна, защото усети как бузите ѝ леко почервеняват. Сеун само се засмя и бързо се облече, изтича да Мерил и бързо хвана ръката ѝ дърпайки я надолу по стълбите. Най-после стигнаха кухнята.
- Е какво ти се яде?-попита Мерил
- Ти ли ще ми готвиш? Най-много да остана гладен-каза Сеун и започна да се превива от смях. Мерил го перна по врата и той спря.
- Искаш ли пържени филийки с течен шоколад?-попита го Мерил изваждайки един тиган от шкафа.
- Да...-каза Сеун подскачайки като малко дете. Той се втурна към хладилника и извади буркана с шоколад слагайки го на масата с още две лъжички. Мерил вече беше опържила няколко филийки, а Сеун от бързане се изгори. След малко вече Мерил беше готова и седнаха на масата. Докато се храниха някой позвъня на вратата...*Ето я и 14 част. Малко е скучна, но сега ще се случи нещо доста... Странно! Благодаря, че четете!
YOU ARE READING
EXO what?
RomanceЖанр:драма, романтика Главни герои: Чаньол, Вероника, Бекхюн, Питър, Мерил, Сеун Поддържащи герои: Чен, Д.О и други в последствие. Сюжет: Едно момиче без надежда и вяра в един момент се учудва на това колко може да е гаден живота, но дали това което...