Část nultá:Úvod

43 1 0
                                    

!!!Na konci si přečtěte aspoň druhej bod pls,je pro mě důležitej!!!
Angel
Ahoj,já jsem anděl a povím vám jak to chodí mezi anděly.
Každý anděl,ať už hodný,nebo zlý má nějakěho toho vyvoleného.Jelikož nás andělů není mnoho,tak né všichni lidé mají své anděly,asi jen polovina lidstva.
A jak a kdy se andělé přidělují?No u vyvolených to nastává ve čtrnácti letech...A jak?No,to sama nevím,prostě,ať už děláme cokoliv,tak se na sekundu přesně,přesuneme na místo,kde má dotyčný své čtrnácté narozeniny.
Dále...co bych vám ještě řekla?Jo,asi něco a našich schopnostech.No těch máme plno,ale ty nejdůležitější,alespoň pro mě,je naše zviditelňování.Toho sou tři kategorie.
1.Vidí nás všichni lidé,bez křídel,teda až na vyvolenýho.Ten ty křídla vidí furt.
2.Vidí nás jen vyvolený(s křídly)
3.Nevidí nás nikdo, ani vyvolený....až na ostatní anděli.
No,a teď by ste asi chtěli vědět něco o mně.
Jmenuji se Angel1391993,tak se jmenujeme ve spisech,jo a kdyby ste se ptali na to číslo,den,měsíc a rok narození vyvoleného,ale jinak se jmenuji Charlotte.Nemám příjmení.No,dále mám tmavě hnědé,až takové do černa vlasy a stejné oči.Sem středně vysoká.A sem taková chybka.
Víte,všichni andělé mají modré oči a blonďaté,někdy světle hnědé vlasy.No a já sem kříženec hodného a zlého anděla.Mojí matce i otci urvaly křídla a vyhostili je na věky na zem.Ale mě si nechali.Žiju s hodnými,protože mám bílá křídla,ale vždy,v měsíci kdy jsem se narodila mi zčernají a cítím velký příval síli.
No konec keců,teď vám asi řeknu,kdo je můj vyvolený.Jmenuje se Niall Horan a je Ir.
★★★★★★
Takže,tady je takovej menší úvod.Nebojte se cover bude hned,jen ho mam v pc a toto jsem psala v mobilu.
•Má být Niall slavnej z 1D nebo to bude obyčejnej kluk?Fakt nevím tak mi poraďte.
•Tuto story začnu postupně publikobat až 1.10.2016 takže mi do té doby do komentů můžete psát.
•A ano,jak jste si všimli,tak toto nebude žádná sexuologická knížka.Zase jsme tři(Nel,Niky a Saša-ta je nová)a na této story se budu podílet jen já(Niky)a někdy i Saša(Nel se urazila že tu nejsou lesby).Ale nebojte,nějaké ty scénečky tam budou ;)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 28, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

AngelKde žijí příběhy. Začni objevovat