Aydınlanan Zihinler

14 1 0
                                    

*Bay Pembe'den*

Sevdiğimle kavgalıyız, yine bana patladı kız, barışma şansımız az, çünkü konuşmak için fırsatımız olmayabilir, konuşuruz belki diye faturalıya geçtim.

Diğer kızla da konuşma şansı buldum, başımın etini yiyor, kimden hoşlanıyorsun diye.

Ağzını yokluyorum, hafiften oynatıyorum kızı, insanlar o kadar karmaşık değil, sorularını istemeden "Kimden hoşlanıyorsun"dan, "Bayan Pembe'den hoşlanıyorsun değil mi?" ye çevirmesini sağladım.

Belli ki Bayan Pembe de benden hoşlanıyor, biraz daha şu kızla eğleneyim de kendi işimi göreyim...

Kıza senden hoşlanıyorum dedim, afalladı. Siktir çektim, senden ne hoşlanıcam lan. Bayan Pembe'den hoşlanıyorum diye söyledim, oha vs. vs. dedi. Sonra "Bayan Pembe de senden hoşlanıyor ama sana söylediğimi söyleme ona" dedi.

Ben bunu öğrenince baya vücudum şekilden şekile girdi, değerli çünkü Pembe.

Diğerlerinden farklı, hissediyorum, bu sefer farklı olacak.

Çıkma teklifi için okulun açılmasını beklemeliyim, kavgalıyız, baya kendinden geçecek...

*Bayan Pembe'den*

Bu bir iki gündür sevdicekten ses seda yok. Yani, resmen ben okuldan ayrılıp da tatile, eve gelince -ki o da ayrı bir mevzu ya, tatil yapmak için eve geliyorum artık- tek kelime konuşmadık onunla. Bu gün cuma, yaklaşık bir buçuk gündür falan ne sesi var, ne kokusu var, ne kendisi, ne de bir mesajı...

Tartışmak için bile olsa mesaj atması iyi hissettiriyodu be... Şimdi hepten kaybolmuş gibiyim. Küs müyüz barışık mı, kavgalı mıyız dost mu belli değil. Gerçi dost olsak kaç yazar. Sevince de dost gibi bakamıyor ya insan...

İçim acıyo şimdi. Yeni yıla kavgalı girdik. Ya bütün yıl kötü olursak? Ya seneye, okullar açıldığı zaman falan da iyi olmazsak? Bir insan neden bu kadar çok şey düşünür yaa. Ama napabilirim, duramıyorum.

Sanki birisi yüreğime hançer saplamış gibi. Ama o, napıyor, hançeri çıkarmak yerine, saplandığı yerde bir ileri bir geri oynatıyor. Beni de oynattığını hissediyorum bazen, böyle bir iyi bir kötü, noluyoruz ya diyorum. Ama onun suçu değil ben biliyorum.

Offff. Şu iki gün geçse de okula gitsem, azcık yüzünü görsem bari. Kavgalı da olsak bakarım ben ona. O kadar güzel gülüyor ki, aklınız durur...

Naparsın işte, ben de biçare, kendimi avutuyorum. Yani, ben onun gülüşüyle eriyorum, eriyorum orası kesin bilgi de, o kesin başkasının gülüşüyle eriyor. Yani, Bayan Kunduz değilse bile mutlaka başka biri var. Ben biliyorum.

Yoksa neden böyle davransın bana? Bence hissetti benim onu sevdiğimi, ama başkasını seviyor ya, benden kaçmak için yapıyor kesin bunları...

Yoksa neden sürekli terslesin beni, somurtsun ben ona bakınca?

Kimi seviyor ki acaba, en arka köşedeki şu kızı mı? Yoksa onun yanındakini mi? Yada diğer köşede önde oturan şunu mu? Offf içinden çıkamıyorum! Sorsam da söylese mi acaba, rahatlarım belki? Ama yok yok, hem kavgalıyız.

Offfff, kimi seviyon be sevdicek yaa?!...

Uçan Bizonların Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin