"A naší Stanford Idols se stává..."

1.1K 21 0
                                    

Jo máš pravdu tady se Justin narodil, ale já ho nikdy nepotkala.Ikyž jsem jednu dobu ze školy chodila kolem jejich domu,kdyby se tam náhodou objevil,ale nikdy jsem to štestí neměla. Ale Nina ho jednou, když se vracela ze školy domu, bydlí dva bloky od domu jeho prarodičů, prý zahlídla, když vycházel z domu na procházku se svým psem Samem. Když jsem se to dozvěděla tolik jsem jí záviděla.

"Bože! Přestan" Hulákala jsem si ve své hlavě." Justin má určitě lepší věci napráci něž trčet na nějaké bezvýznamné souteži". Ikdyž, máš pravdu i on tu začínal. Nakonec jsem se nějakým záhadný způsobem donutila  přestat na tu osobu v davu myslet.Na konci písničky se halou rozezněl hlasitý potlesk když jsem zahledla tváře mích blízkých skoro mi až naskočily slzičky štěstí. V tu chvily jsem na sebe byla tolik hrdá a měla pocit že zvládnu naprosto cokoliv. 

Zpívala jsem jako poslední,takže když jsem dozpívala,už se všeci soutežící řadili do řady a čekali  na vyhlášení vítěze. Abych se přiznala,nervozní jsem byla,ale vlastně mi ani tolik nezáleželo na tom jestli vyhraju či prohraju. Každopádně jsem byla štastná,že jsem tu mohla být a mít tuhle užasnou zkušenost. Když v tom se rozezněly bubny.  "A  naší Stanford Idols se stává.........."

 A je tu třetí díl(: Doufám že se vám aspoň trošku líbí a zanecháte mi tu nějaký komentář. Budu opravdu za každý moc ráda. S láskou Karin S.

Dream Come TrueKde žijí příběhy. Začni objevovat