Bölüm 7

113 3 0
                                    


Medyada Namı değer Batu'muz var iyi okumalar.......

«»«»«»«»«»«»«»«»«»

Artık ne yapacağımı , nereye gideceğimi ve ne düşüneceğimi şaşırdım. Batu hakkında böyle büyük bir ayrıntıyı bana neden anlatmadı veya bana geldi neden ya neden aklım almıyor daha.

Bir öpücüğe kanacak
kadar sevmişmiydim
bu çocuğu ben _____________

«»«»«»«»«»«»«»«»«»

Batu'dan ***

"Bak Cansu ben seni sevmiyorum anladın mı ? Sevmiyorum "

"Batu lütf-" diyemeden lafını böldüm yine bu ruh hastasının.

"Se-ni Sev-mi-yo-rum an-la ben ve Asu artık aileyiz tamammı git burdan Cansu git" dedim ama yine gitmedi ben Asu'yu seviyordum hem benim Cansu'dan bir çocuğum yokki zaten olsa bile bunu ben bilirdim çünkü bilinçsizce yapılan birşey değil bu iş.

Cansu bana doğru yaklaşmaya başladı ve arka cebinden bir çakı çıkardı. Umarım umduğum şeyi yapmaz umarım.

"Sen benden başkısına prenses dedin Batu ve ben öcümü almadan duramam biliyorsun değil mi? Bak Asu'nda seni duyup gelmiyor seni sevmiyor çoktan bavulunu hazırladı " dedi ve soluklanıp devam etti. " Hatırlasana Demi Lovato ' nun konserinde bana evlilik teklifi etmiştin hatırla !! Tabi sen kazada o beni tekrar sevmeyi düşünemeyen aklını yitirip hafızanı kaybetmiştin belki bu çocuğu ve o geceyide hatırlamıyorsundur " dedi yine ve yine beni yıpratarak .

"Hey o geceyi hatırlıyorum fakat o gece birşey olmadı aramızda ve bunları uyduruyorsun Cansu limitini çok aştın ve elindekini çabuk bırak ruh hastası şey ve sana neden prenses ve aşkım demeyi bıraktım biliyormusun çünkü sen tam bir sadist psikopat manyak şizofren ve ruh hastası" sın anladın mı ? Bunlar senin yeni lakabın çünkü saydıklarım ve daha fazlası sensin " dedim ezbere benzer konuşmamla .

Derken Cansu elindeki çakıyla bana doğru gelmeye başladı "Cansu bırak şunu Cansu bırak " dedim ama yine bana doğru gelmeye devam etti.

Tam yanıma yaklastı ki onu arkadan tutup dirseklerini sırtında birleştirdim. Dövüş sanatları dersinde öğrendiğim bir hareketti bu domuz bağlayışı. Neyse bunları düşünecek halim yoktu.

Bol ekşınlı bölümmmm sonuuuuu

Umarım beğenmişsinizdir .....

Lütfen Vote " lemeyi unutmayın...

Yıldızın rengini değiştirmek çok zor değilll ....

Dikkat Aşk ÇıkabilirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin