İyi ki Doğdun Herşeyim.

90 7 1
                                    

Buğra , canım.Mesafelere rağmen benim kalbim senin için atıyor.Sana dokunamıyorum belki , sarılamıyorum ama sesin bile yetiyor bana emin ol.Şimdi neden buraya yazıyorum diye düşüneceksin.Ben hayallerimi , sevdiklerimi , sevdiğim şeyleri yazmayı pek severim.Zaten en sevdiğim de sensin.Şimdi buraya 'Seni anan benim için doğurdu.' yazmak istiyorum ama kabaca kaçar diye düşünüyorum. Bu yüzden devam ediyorum.Dün 2. Ayımız oldu.Daha yeniyiz.Rabbim daha nice aylar gösterecek bize.İnanıyorum buna.Hatalarım , doğrularım hepsi sensin.Sen benim yaşadığım en güzel şeysin.Aşık olduğumu hissettiğim adamsın.Biz seversek tam severiz demiştin sen bana.Ben de diyorum işte.
"Ben seversem tam severim canımın en içi."
Ben seni sevdim ya , vazgeçemiyorum işte.Bir sürü kavgalarımız oldu.Bir sürü yanlışlarımız oldu.Yaptığımız hatalar affedilir gibi değildi ama affettik biz birbirimizi.Kopamadık işte.Şimdi bu gün doğum günün. Sen kutlamayı çocukça buluyorsun ama değil.Çocuk ruhlu insanlar kutlar doğdukları günü. Diğer sene yanında olacağım Allah izin verirse.O zaman zorla kutlattıracağım sana.Zaten reddetme gibi bir lüksün yok.Ben senin balınım ya , üzemezsin sen beni.Her neyse..
Ergence triplerimi , hastalandığım zaman ki mızmızlanmalarımı sen olmasaydın kim çekerdi ? Ağladığımda , bir derdim olduğunda tüm randevularını iptal edip benimle konuşmalarını hiçbir şeye değişmem.En güzel aşk bizimkisi bence.Ben senin kalbini , sen benim kalbimi seviyorsun.Hiçbir erkek kabul etmez dokunmadan çıkma olayını.Sen benim için diğer erkeklerden daha bi özelsin. Sakın çıkma hayatımdan.Bu yürek senin sevgine muhtaç çünkü.İyi ki doğdun canımın en güzel köşesi , iyi ki varsın hayatımda.Doğum günün kutlu olsun aşk kokulum.Seni seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

B ♥ SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin