Selim- Yok be abi nerede bizde o şans.Bir kere olsun beni seven birine aşık olmayı bende isterdim tabi ama olmayınca olmuyor işte. Unutamıyorum da, içince bile unutamıyorum.Bana sen içki içiyorsun elinden rakı bardağı eksik olmuyor.İstemem ben öyle sevgili dedi.
Hikmet-Seni sevmiyorum dememiş ki oğlum.Rakı içme demiş.
Selim -Bir kadın benim rakı içmemi istemiyorsa beni sevmiyor demektir Hikmet abi. Bunu bilir bunu söylerim ben.Ah şu rakının gözü kör olsun. Onun kadar kimse sevmedi beni şu hayatta.
Hikmet -Oğlum manyak mısın? Rakı lan bu insan değil.
Anıl-Hikmet abi boşver Selimi sen.Yavaştan kafa kaymaya başladı onun.
Bu sırada Kemal amca geldi boşları almak için.
Kemal-O arkadaşlar Selim uçmuş yine.
Anıl -Sorma Kemal abi.Bu çocuğa rakı yaramıyor.
Kemal-Ee bu sefer kim bırakacak Selimi eve.
Anıl-Hikmet abi baştan söyleyeyim ben elimi sürmem.Geçen ben götürdüm zaten.
Kadir-Valla benim işim olmaz en son götürdüğümde bağıra çağıra Selmaya serenat yapmıştı babası bildiğin sopayla kovaladı biliyorsunuz.
Hikmet-Kim bırakacak o zaman eve.Ceyhun oğlum.
Ceyhun-Yine bana kaldı bu ayyaş yani çok güzel.İyi ben götüreyim o zaman Selim hadi.Selim!
Selim yoktu,gitmişti.Bi dakika ya nasıl gitmişti.
Anıl-Hikmet abi Selim yok abi.
Hikmet-Görüyoruz oğlum.Peki nereye gitti bu çocuk.Çocuklar bir fikriniz var mı nereye gitmiş olabilir?
Kadir-Abi Selim bu her yere gitmiş olabilir yani.
Kemal-Dağılın bütün mahalleyi arayalım o zaman.Sarhoş şimdi ne yapacağı belli olmaz bunun.
Herkesin sarhoş olmak için bir sebebi vardır.Bir derdi yada bir kederi.Seliminki en geçerli sebepti,aşktı.Aşk herzaman en geçerli sebepti tabi.Selimin pek iyi bir hayatı olmamıştı.Gerçi kimsenin aslında iyi bir hayatı olmaz ama.
Hikmet-Bana bak bu intihara kalkışmasın.
Anıl-Yok abi sarhoştu da o kadar sarhoş değildi.
Hikmet-Ben bilmem valla.Sarhoşken her şeyi yapar bu.
Anıl-Yok aaassss****
Selim sarhoşken çok rezil şeyler yapmıştı.Ama bu en reziliydi artık yani yuh.
Hikmet-Oğlum insene oradan aşağa.
Selim-Inmeyeceğim Hikmet abi ben bu kirli ve acımasız dünyada yaşamak istemiyorum artık.
Anıl-Ulan sen bir in ben sana hiç acımayacağım merak etme.
Bu sırada Kemal,Kadir ve Ceyhun göründü sokağın başında.
Ceyhun-Napıyor bu manyak!
Anıl-Atlayacakmış.
Kadir-Atla lan!
Hikmet-Yapma Kadir
Kadir-Ne Hikmet amca!Bıktım lan ben bundan atlasında toptan mahalle kurtulsun bu maldan.
Kemal-Kadir sakin ol.
İnsanlar toplanmaya başlamıştı yavaş yavaş inşaatın çevresinde.
Selim-Hikmet abi öncelikle bazı şartlarım var o Selma buraya gelecek ve benim atlamamam için sebepler sunacak.
Kadir-Çayda söyleyelim.Ulan bu satten sonra atlasanda atlamasanda bir her türlü ölücen.
Selma arandı mevzu anlatıldı.
Selma-Selim in şuradan lütfen!
Selim-Bana geçerli sebepler sun Selmaaaaam.
Selma-Seni seviyorum işte in şuradan.
Selim-Harbi mi la?Tamam iniyorum.
Sonra erkekler niye düz mantık.Böyle yola getirirler işte adamı.Selim inmişti ve arkadaşlarına doğru yaklaşmaktaydı.Ama bir sorun vardı galiba.
Selim-Anıl noldu kardeşim sevinmedin mi indiğime?Kadir iyi misin noldu lan?
Kadir-Oğlum keşke atlasaydın lan itfaiye gelmişti yırtardın belki bizden yırtamayacaksın.
Anıl-Bittin oğlum sen.
Selim-Arkadaşlar niye banaaaaahhh........