Bugün okulun son günü. Yine bu sene de dereceyle bitirmiştim. Evet arkadaşlarıma göre inek bir öğrenciyim. Ama benim tek amacım ailemin emeklerini boşa çıkarmamaktı . Ailemizde çok okuyan yoktu. Babam esnaf annem ev hanımı. Benim okumamı meslek sahibi olmamı çok istiyorlar . Onları gururlandırmak istiyorum ben de.
Okuldan Hande'yle beraber çıktık. Yaz boyunca çok görüşemeyecektik. Hande Hataylı her yazı orda geçirir ailesiyle. Bense evden çıkmayacaktım.
"Güneş..." dedi Hande hüzünlü bi ses tonuyla
"Ne oldu Hande "dedim şaşırmışlığımi belli ederek . Bana birden sarılınca ben de ona sarıldım.
"Seni cok özleyeceğim deli kız " dedi . Ağlıyormuydu o ?
"Ah.. telefon diye bir şey var Hande". Dedim
"Her aradığımda açmazsan görüşürüz bak "
"Tamam Tamam söz." Dedim ve tekrar sarıldık , vedalaştık.
Eve giderken karnım tekrar ağrımaya başladı.son zamanlarda sık sık olmaya başlamıştı bu karın ağrısı hele sabahları dayanılmaz oluyordu. Pazartesi hastaneye gitcektim babam randevu almıştı . Onlarda endişeleniyorlardı. Aslında ben de merak ediyordum bu karın ağrısı normal değildi.
Anahtarlarımı çıkartıp kapıyı açtım .
"Anne evdemisin" diye seslendim. Ses gelmeyince annemin evde olmadığını anladım. Kesin yine Nergis teyzelere gitmiştir ben de giderdim fakat Serdar evdeyse hiç iyi şeyler olmazdı.Sedat benden 2 yaş büyük Nergis teyzenin oğlu. Bana bi kaç kere çıkma teklifi etti ben kabul etmedikçe daha çok üsteliyordu .Aslında gayet yakışıklı biri . Başka kızları kolayca elde edebilir bu ısrarını anlamıyorum. Beni sevdiğine de inanmıyorum zaten . Neden mi çünkü bana hic beni sevdiğini söylemedi sürekli ne kadar güzel olduğumdan çekici olduğumdan bahsedip dururdu. Ben kendimi ne kadar güzel bulmasam da çevrem bunun tam tersini söyleyip duruyordu güzel kumral saçlarım her zaman ilgi gòrmustur. Gözlerimin iriligimden ve dudaklarımın dolgunluğundan şikayet ederim hep . Çok fazla dikkat çekiciler ben dikkat çekmeyi sevmeyen biriyim.
Üstümü değistirip daha erken olamasina ragmen şort ve askılıdan oluşan pijamalarımi giydim. Hah bir de bacaklarım var . Hande'nin bütun ısrarlarına rağmen şort ya da etek giymiyordum tek şortum üstümdeki pijamam dı zaten . Hande beni boyle gordugu icin bacaklarimin cok guzel oldugunu ve pantolonla bunu hic fark etmedigini soylemisti . Ama ben acik giyinen biri hic olamamıştım zaten. Ailem şimdiye kasar bir şey dememesine rağmen açık giyinmeme tepki gosterceklerini biliyordum.
Kapının çalmasıyla kendim hakkinda dusüncelerimi bi kenara bırakıp annem gelmistir diye kapıyi acmaya gittim. Kapıyi actigimda karsimda bi çift yesil gozle karsi karsiya kaldim . Serdar hayran olmus bi ifadeyle vucudumu süzüyordu. Lanet ettim neden böyle çıkmıştim ki kapiya hemn kapini araksina saklanip
"Ne vardı Serdar" dedim. Serdar beni duymamışa benziyordu elimi salladim gozlerinin onunde kendine gelip cevao verebildi
"Şey annen ve annem seni bize cagiriyor da ondan gelmistim"
dedi."Tamam geliyorum" dedim
"Bence ustunu degistirmekle vaktini kaybetme boyle gel deyince hem sinirlendim hem utanmıstim .Aptal Günes ne diye kapiyi bu halde aciyorsun sen
"Anneme de gelmiyorum ben" dedim tam kapiyi kapatcaktimki Serdarim sesini duydum
"Bacaklarin tahminimden güzelmis "dedi ben de suratina kapiyi kapattim sapık tahminimden guzelmis ne demek ya benim bacaklarimi mi hayal ediyormus . Pislik herif.