Azra Erez
"O şikayeti geri çekeceksin" dedim bir kez daha sırtını sert duvara çarptırarak. Acıyla inlediğinde "duydun mu beni? " dedim bağırarak. Sırıtt8nca kaşlarımı çattım. " Gücün bir kıza göre daha yüksek. Bakışların bir insanı ürkütebiliyor. Ve ayrıca kendini kurtarmak için suçu onun üstüne atmamı istemedin mi?" dediğinde sırıttım bende "en sevdiğim yemekte kuru fasulye falan. Dalga mı geçiyorsun sen benimle?" dediğimde yakasından bir kez daha itip elimi yakalarından bıraktım.
"Diyorum ki..." dedi yakasına şekil vererek. Yada sadece şekil vermeye çalışıyordu"Sen demedin mi onun üstüne at suçu diye?" dediğinde "yoo!" dedim elimi başıma koyarak. "Şizofren misin?" dediğimde saçlarını karıştırdı. "Asıl sen şizofren misin?"diyince kalkan kaşlarım çatıldı ve ona bir adım yaklaşarak kafasına vurdum "o ne biçim laf? Sensin şizofren" dedim gülerek o da benim gülmeme katıldığında gözleri kısılarak sırıttı "daha demin canıma okuyordun" dedi. Sırıtışım düz bir çizgi halini aldı
"yinede..." dedim işaret parmağımı hafif havaya kaldırarak " o şikayeti geri çekeceksin!" dediğimde iki elini hafifçe teslim olurcasına havaya kaldırdı "Tamam" dedi dudaklarını birbirine bastırarak. Yanımdaki eski sandalyeye oturduğumda " bu arada " dedim g9zlerimi kısarak. "Ben sana cidden suçu ona at demedim" dediğimde onunda sırıtışı kursağında kaldı "nasıl yani ?" dediğinde "bilmiyorum" dedim sağ ayağımdan destek alıp sandalyeyi arkaya iterken... "Ama bunda bir iş var" dedim bakışlarımı ona doğru çevirerek.
"Aksiyonsuz bir hayatımız olmayacak mı lan bizim?" dediğinde duvara yaklaştım ve elimi duvara yasladım "Ne haltlar döndüğünü bulacağız...yakında" dedim.
Yorumlarınızı bekliyorummmmmm