Sea arkadaşlar medya hikayenin tanıtım videosu. Çok daha az okunan hikayeler daha çok oy alıyor. Bu yüzden artık iplerimi elime almalıyım.
OY SINIRI:20
***************************************
"Oooo,bakın burada kimler varmış bu mal benim sabah yüzünü dağıttığım değil mi? Ahhhhhaah oyun daha eğlenceli olmaya başladı."
Belimi bıraktı ve ellerimi arkamda birlestirerek kendine yasladı.Bırak benii diye bağırınca ise ağzımı kapattı.
"Bırak dedim lan sana öyküyü. O kızın saçının bir teline zarar gelirse sikerim gelmişini geçmişini"
Burak gerçekten sinirli görünüyordu. Yağmur azalmaya baslayınca sokak lambasının ısığı tekrar yandı ve bende böylece herkesin yüzünü daha iyi gördüm.
Merve gömleğinin düğmeleri kapalı bi sekilde burağın koluna yapışmış, Beni tutan mal sabahki saçı boyalı ve merveyi az önce sömüren de diger biber gazı sıktığım. Diğer ikisini tanımıyorum.Aniden bi kahkaha patlattı ve da ne gülüyor bu demeden yüzümde hissettigim sıcaklık ve şak sesiyle dizlerimin üstüne düştüm daha da kötüsü tek eliyle saçlarımı tutup geriye dogru cekti. Gercekten şuan canım çok yanmıstı. Ağlayarak burakkk diye bağırdım.
"Ahhhhaa iste gördüğün gibi ona da saçına da zarar veriyorum.Ne yapacaksın?"
Iç sesim burağı oyuna getirmeye çalışıyor dedi. Burağa dur demeye zaman kalmadan koşarak kapşonlunun üstüne atladı. Yumruk çakmasıyla yere düşen mal "fatih tut şunu,bora,aras sizde su kızlara biraz zarar verin bakalım"dedi ve sırıttı.
Burak diğer yumruğu indirecekken adının fatih olduğunu öğrendiğim sarışın çocuk burağın kollarını tuttu. Burak küfürler sayarken kapşonlu yerden kalktı ve burağa sert bir diz geçirdi. Yapmayın die kalkacakken "öykü merveyi de alıp gitt" dedi burak.
Hayır bırakın onu derken merve kolumdan tuttu ve "çabukk gidiyoruz" dedi.itiraz etsemde beni tuttu ve sokağın sonuna sürükleyecekken bora ve aras dediği cocuklar önümüzü kesti."Nereye canım?"
Burağı iki gerizekalı linç ediyor ve bu mallar da bize kimbilir ne yapacak?
Ikimizde birbirimize bakarken esmer olan beni tuttu ve yere iteledi. Sırt üstü kaldırıma düşünce gözümde şimşekler çakmaya başladı. Bir anlığınla heryer karardı. Üstümde hissettiğim ağırlıkla irkildim ve gözlerimi açtım Cocuk üstüme çıkmış aptal aptal sırıtıyordu. Bağırarak yardım istedim. Burağa baktığımda iki çocuğu tek indirmeye çalışıyordu. Merve ve benim bağrışlarımız sokağı doldururken aniden beliren araba farlarının ışığı gözümü aldı.
Araba lacivert bi opeldi. Arabadan iki kişi indi. Biri siyah saçlarının bi kısmını açıkta bırakan sportif ve kot bi şapka takmış üstüne düz kısa kollu bi siyah tişört,altına da siyah biraz dar bir pantalon giymis,spor ayakkabılarla gayet cool ve alımlı duruyordu. Yanında ise popstarların korumalarına benzeyen iri yarı siyah takım elbiseli bi adam vardı. Herkes bize doğru yürüyen bu iki kişiye bakarken üstümdeki malın kafasından çocuğun yüzünü göremiyorum.
Ama sanırım o şuan bana bakıyor"Öykü?"
Bu beni nerden tanıyor diye kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüz aklımı başımdan aldı.Hassiktir"Emir?"
"Uha" Ikimizde sanki adamın altında değilde tv karşısında flim izler gibi bakarak uha diyen Merveye baktık.
Ardından Emir herkesi tek tek süzdükten sonra tekrar bakışları beni buldu."Ne oluyor burada?"
"Bu dört şerefsiz ben ve merveyi sıkıştırdı,(burağı göstererek)burakta bizi kurtarmaya çalısıtı" dedim.
Yüzünde herzamanki alaycı ifade belirdi.
"Pek başarılı olmuş gibi gözükmüyor"Ona sert bakışlarımı yollayınca omuz silkerek üstümdeki çocuga döndü.
"Şşş kalk kızın üstünden."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ SEVGILIM
ChickLitHayat bir gün onları hiç ummadıkları bir anda hastane koridorlarında buluşturacak. peki ya onlar? Birbirlerinden nefret eden biri egolu bir züppe,diğeri yaşam savaşı veren bir aşık. UYUZ TIKICAN VE VAROŞ EZIĞI'NIN HIKAYESI MeRisss58