'Megan , we gaan !' Roep ik vrolijk. We gaan naar de DutchYoutubeGatering. 'Eindelijk kan ik Enzo & Harm ontmoeten !' Roept Megan mijn nichtje van 7 jaar vrolijk. Ik hoor mijn tante en oom lachen. 'Hope , heb jij er een beetje zin in aangezien je weet wel ?' Vraagt mijn neef Shane. 'Niet echt, maar jullie Megan en Liz vroegen er om.' Zucht ik. 'Hope , lief dat je mee wilde gaan.' Hoor ik mijn tante zeggen. Ik glimlach naar haar.
Na 2 uur rijden hebben we maar even een tussenstop gemaakt bij de Mac Donalds. Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn McFlurry. 'Hope , we gaan verder.' Glimlacht Shane. Knikkend loop ik naar de auto en snel ren ik naar de prullenbak en gooi mijn lege McFlurry bakje weg. Ik stap weer in de auto. Ik hoor een bekend liedje en zing leuk mee. Ik zie mijn oom, tante , mijn 2 nichtjes en mijn neef verbaasd naar mij kijken. 'Sinds wanneer kan jij zo goed zingen ?' Vraagt mijn oom. 'Sinds dat ik kon praten.' Antwoord ik.
Ik word wakker van Megan & Liz die beginnen te schreeuwen. 'We zijn er !' Schreeuwt mijn oom. Ik stap uit de auto en wacht totdat de rest ook uitgestapt is. Samen lopen we naar binnen. Een zucht verlaat mijn mond. 'Ik ga nog even naar buiten.' Roep ik naar Shane die een duim opsteekt. Ik loop naar buiten en bots tegen iemand aan. 'Sorry !' Zeggen we tegelijkertijd. De jongen kijkt me lachend aan. 'Ik ben Jeremy.' Verteld hij. 'Ik ben-' Ik wordt onderbroken door een grote groep gillende fans. Ik loop zuchtend weer naar binnen en kijk een beetje rond. Ik wordt aangetikt door mijn nichtje die mijn hand pakt een meeneemt.
We staan nu al een kwartier bij een kraampje en mijn nichtje kan niet kiezen tussen het T-shirt van Harm & Enzo knol. Ik zucht en betaal ze beide. Ik geef het tasje aan mijn nichtje die me dankbaar aankijkt. 'Kom het start zo.' Zeg ik als ze naar een ander kraampje toe wilt. Ze komt terug gelopen en samen wandelen we naar binnen.
JE LEEST
A Secret Youtuber
RomanceDeel 1 Dit verhaal gaat over een succesvolle youtuber Hope Knol Johnson. Ze is 18 en heeft een groot geheim. Zij is de Secret Youtuber. Dan ontmoet ze de Nederlandse youtubers en komt ze eindelijk erachter waar Knol vandaan komt. Deel 2 Dit verhaal...