Eu

12 0 0
                                    

Buna . Ma numesc Olivia Pullman . Toti imi spun Via . Am ochi albastri , par blond , sunt scunda , sunt berbec , si , da...Berbecii sunt foarte incapatanati , dar si foarte curajosi ! Nu ma descurc perfect la scoala , dar imi merge acceptabil de bine . Am 13 ani . Sunt nascuta pe 15 aprilie . Iar azi e 17 Iunie . Abia am terminat scoala . Urmeaza a 7 a , cea mai grea dintre toate . Am o sora mai mica de 1 an si 3 luni . Numele ei este Maria . Am si un căţeluş pe nume Boy si are 2 luni . E foarte jucaus si dragalas . Eu locuiesc la bloc . Bunicii mei de pe tata au murit tragic intr-un accident cand eu aveam doar 5 ani . Mama mea e mereu ocupata cu serviciul . Niciodata nu are timp sa stea cu noi . Ne ofera ce ne trebuie si in rest este la serviciu . E sefa unui coafor din NY . Noi stam chiar in centrul NewYork-ului . Stiu ca atunci cand auziti de un oras atat de mare , va ganditi ca suntem bogati , si altele . Nu-i adevarat . Noi doar locuim aici , nimik mai mult . Cand mama era insarcinata cu mine , in tara in care locuiau ea si cu tata , adica in Italia , a avut loc un mare Razboi . Si parintii mei au trebuit sa fuga de acolo pentru a putea scapa cu viata . Si uite asa au fost imigranti timp de un an , pana au reusit sa gaseasca o tara linistita , si sa locuiasca in pace . Adica in NY . Totul s-a petrecut foarte repede pentru ca imediat ce au ajuns in NY , mama m-a nascut . Deci eu sunt de origine Italiana . Eu si parintii mei suntem Italieni . Cat despre sora mea , ea s-a nascut mai tarziu . Aici , in NY . Viata mea nu e perfecta ca altele . Dar am alaturi persoane dragi care o fac sa fie cea mai speciala !
P.S. : Fata din imagine este Olivia .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata merge inainteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum