1.Bölüm

33 2 1
                                    

Merhaba.Benim adım Jack.12 yaşındayım.Annem babam ve kardeşimle birlikte Amerika'da yaşıyoruz.Türkçeye merakım vardı.1 yıl türkçe çalıştım ve sonunda birazda olsa öğrendim türkçeyi.

Yaşım küçük olmasına rağmen çok zeki olduğumu söylerler.Haklılarda.
Derslerim iyi,kötü bir huyumda yok.
Ama efsanelere ve gizemlere çok meraklıyım.Neredeyse bütün efsaneleri bilirim.Onları tekrar tekrar okur tahminlerde bulunurum.Buna vakit ayırmayı ne kadar sevsemde benimde bir hayatım var.Birçok sorumluluklarımdan dolayı efsanelere fazla vakit ayıramıyordum.
Daha doğrusu efsanelere ve gizemlerine.
Bugün yaz tatilinin ilk günü.Sabahı Bile insana huzur veriyor.Sabah uyandım elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gittim.Tüm aile oradaydı.Kahvaltımızı yaptık.Kahvaltıda babam bu yaz göl kenarında bir evi 3 aylığına kiraladığını söyledi.Yarın sabah saat 6:00'da yola çıkacaktık.Ben tüm yaz evde oturup efsaneler ve gizemler hakkında araştırma yapmayı düşünüyordum.Önceleri gitmeyi istemesemde aklıma bir şey geldi.Orada göller hakkında da araştırmalar yapabilirdim.Ayrıca oraya tabletimi de götürürsem araştırmalarımı oradada yapabilirdim.Hemen odama gittim ve valizimi çıkardım.İçine elbiselerimi,bazı kitaplarımı,küçük bir not defteri ve küçük bir kalem aldım.Kalemin arkasındada küçük bir silgi vardı.Valizimi kapatıp yatağımın yanına koydum ve kardeşimin odasına doğru yürüdüm.Bu arada kardeşimin adı Carl ve 10 yaşında.Nese kapıya tam vuracakken o açtı.''Valizimi hazırladım ya sen?'' dedi.''Bende hazırladım.''dedim.''Sen neden geldin ki bir şey mi oldu?''dedi.''Yok hayır valizini topladın mı diye bakmaya geldim.''dedim.Kardeşimle bazen anlaşamasakta birbirimizi severiz.Onun odasından çıkıp kendi odama gittim akşam saat 8:00 e kadar tabletimden gideceğimiz yeri inceledim.Güzel bir yere benziyordu.Şehirden uzak,sessiz sakin bir yerdi.Fazla bina yoktu yakınlarında.Büyük ihtimalle fazla insan da yoktu.Bu da benim için daha iyiydi.Kalabalığı sevmem.

Nese akşam saat 8 gibi annemin sesini duydum.''Jack hemen sofraya.''diyordu.Annemin hatırına ailedeki herkes türkçeyi öğrendi.Bu nedenle aile içinde genelde türkçe konuşuruz.Sofraya indim ben hariç herşey hazırdı.Yemeğimizi yedik.Yemekten sonra saat 10 gibiydi.Ellerimi yıkayıp odama çıktım ve yatağıma oturdum.Bir besmele çekip yatağıma yattım.Amerika'da yaşasakta bütün aile MÜSLÜMANDIK.
Yarının ve bütün tatilimin güzel geçmesini dileyerek uykuya daldım...

Jack ve Gizemli EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin