Gözümü açtığımda yüzüme tutulan ışıkla tekrar sımsıkı kapattım. Kulağımda yankılanan seslerle ellerimi kulaklarıma kapattım ve gözlerimi açtım.
Görüş alanıma annem, babam ve yanlarında biri vardı. Dik siyah saçları, koyu mavi gözleriyle bana bakıyordu. Ona baktığımı görünce kocaman gülümsedi, gözündeki yaşları silip kızarmış gözleriyle yanıma geldi.
"Aşkım iyimisin"
Saçıma ulaşan elini ittim. Birden yüzündeki gülümseme kayboldu.
"Neyin var Blair"
"Bana aşkım demezseniz sevinirim sizin kim olduğunuzu bilmiyorum anne baba bu kim"
Birden dediklerimle şoka uğramış gibi görünüyordu. Ama gerçekten kim olduğunu hatırlamıyorum. Başımda acayip bir ağrı vardı. Annemle babam bana cevap vermek yerine birbirlerine şaşkınca bakmışlardı.
Etrafa meraklı gözlerle baktım. Hastahanedeydik. Hatırlamaya çalıştım. Ama başımadaki ağrının daha çok artması bir oldu. Odadaki herkes yavaş yavaş kapının önüne çıktı. Biriyle konuşuyolardı beyaz önlüğünden doktor olduğunu anladım. Ama kıvırcık saçları ve görünen siyah dar pantolonu onu daha çok doktor havasından kurtarıyordu.
Bana giydirdikleri açık mavi hasta elbisesi çok rahatsızdı. Ben odayı ve üzerimi incelerken ailem ve adının Brock olduğunu ve sevgilim olduğunu öğrendiğim kişi tekrar odaya girdi. Bu saçmaydı insan sevgilisini hatırlardı. Ama ben onun hakkında hiç bişey hatırlamıyodum. Odaya doktor gelmemişti. Annem başıma gelip elimi tuttu.
"Doktor Bay Styles dinlenmen gerektiğini söyledi bitanem hadi uyu biraz"
Kaşlarımı çatarken 'Bay Styles...' diye içimden tekrarladım. Tanıdık geliyordu. Annem bişey demeden yerine geçtiğinde bende başımı yana çevirip gözlerimi kapattım.
*******❤*******
Kısaydı biliyorum ama ilk bölüm ve umarım begenirsiniz Harry ikinci bölümde sizinle birlikte olucak ve çok ekşınlı şeyler sizi bekliyo unutmayın ben ekşın severiiiim jdjdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patient
General FictionKollarımdan sımsıkı tuttu. Ve beni hafifçe sarstı. "Sen benim hastamsın sevgilim değilsin Blair lütfen kendine gel" "Ben hasta değilim. Ve seni seviyorum" Gözlerimden süzülen yaşlarla gözlerinin içine baktım. Yaklaştı ve beni öptü.