19

2.6K 188 1
                                    

Tylėdama stebėjau jo akis

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Tylėdama stebėjau jo akis. Buvau sutrikusi ir negalėjau pratart nė žodžio, nė menkiausio garselio. Mano kvėpavimas sulėtėjo. Suspaudžiau lūpas į vieną tiesią liniją ir trumpam nusukau akis. Bučinys man patiko, bet tuo pačiu strigdė mane.

Sumirksėjau, bet netrukus ir vėl atsukau akis į jį. Vaikiną, kuris mane pabučiavo.

-Mari..-Zayn uždėjo rankas ant mano veido ir privertė pažvelgti tiesiai į jį. Sukandau savo lūpą ir tiesiog tyliai atsidusau.-Nurimk.-Pasakė jis ir ranka palietė mano veidą, nykščiu perbraukdamas apatinę lūpą.

-Aš..-Bandžiau kažką sakyti, bet jis nutildė mane.

-Leisk kalbėti man.-Nusišypsojo ir įkvėpė oro.-Nežadu kažko sakyti ar versti tavęs. Tai buvo tiesiog dalykas, kurį norėjau išbandyti.-Paaiškino jis ir iškart atsistojo nuo lovos, bet aš iškart pajutau, kad man šalta ir susigrąžinau jį nuspręsdama pamiršti tai kas įvyko visai ką tik. Jam tai tebuvo paprastas dalykas, tai kodėl ir aš turėčiau tai sureikšminti? Būtent, kad neturėčiau.

-Man šalta, taigi tu pasilieki čia.-Nusišypsojau ir jis pradėjo juoktis.

-Pasidarei valdinga..-Leptelėjo ir sukando apatinę savo lūpą, išpūčiau žandus ir pasukiojau akis. Kažkodėl staiga man labai pakilo nuotaika.

-Tai kas?-Sumirksėjau ir užkišau plaukų sruogą už ausies, bet tada greit atsistojau ir beveik striksėdama nubėgau į virtuvę susiradau dėžutę ledų ir pasiėmiau šaukščiuką, o tada grįžau pas Zayn atsisėdau ant lovos susikėliau kojas ant jo ir atsidariusi dėžutę ėmiau valgyti ledus.

-Tu gal karščiuoji?-Nusijuokęs paklausė ir pridėjo ranką prie mano galvos. Prunkštelėjau ir tiesiog greit suvalgiusi ledus numečiau ant stalo dėžutę.

-Kaip tu sugebėjai?-Juodaplaukis išpūtė akis.

-Nežinau tiesiog staiga verkiu ir bam tu mane pabučiuoji ir štai jaučiuosi kaip prisigėrusi..-Paaiškinau ir atlošiau galvą.

Pirmą kartą gyvenime jaučiausi taip keistai.. Man tiesiog mirtinai reikia kažką veikti.

-Jai būtum tokia galėtum išbėgti į lauką nors ir nuoga.-Pasakė jis ir sukryžiavo rankas po krūtine pasipūtėliška šypsena.

/Zayn/

Trumpam užmerkiau akis, bet netrukus jas atmerkiau kai supratau, kad kažkas atidarė langą. Greit pašokau iš lovos ir pastebėjau, kad Mari jau nebėra, o langas pradarytas. Pašokau iš savo vietos ir pažvelgiau pro langą. Mergina jau gulėjo didžiulei sniego pusnyje po apatiniais. Neiškentęs pradėjau juoktis ir nusprendžiau, kad jai nebegalima duoti ledų. Matyt, ten, kur ji buvo ji negalėjo taip kvailioti.

-Mari, nešk savo subinę čia nes susirgsi..-Paliepiau ir ji nusijuokusi pakluso.

-Tai nesąmonė.-Ji pyko, bet aš sušnypščiau ant jos. Ji ranka prilaikė termometrą ir nusišypsojo kai jis supypsėjo.-Aš nesergu..-Nusivaipė ir ėmė šokinėti kaip pasiutusi. Dieve, kas jai užėjo? Ji baigia išvaryti mane iš proto..

The BITCH xZ.M ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora