1. BÖLÜM

37 2 1
                                    

Dışarıda yağmur yağıyordu. İlkbahar yağmuruydu. En çokta ilkbahar yağmurunu çok severim. Ne sıcak ne soğuk. Bu havada en çok kitap okumayı ve kitap yazmayı çok severim. Odama gidip kitabımı alıp pencerenin kenarına oturup kitabımı okumaya başladım. Kitap yetim bir kiz ın hikâyesini anlatıyordu. Aynı benim hayatım gibi. Kitap okurken telefona mesaj geldi. Mağazadan gelen bi mesajdı. Pek önemsemedim. Kitabıma geri döndüm. Daha sonra karnımın guruldadığını fark ettim. Hemen mutfağa gidip kendime meyve tabağımı hazırladım. Biraz olsun doymuştum. Sonra biraz TV izliyeyim dedim. TV de sinema vardı. Kendime mısır patlatayım da izliyeyim dedim. Çünkü öyle daha güzel oluyor. Yavaş yavaş uykumun geldiğini anladım. Telefonun mesajları sussaydı uyuyabilecektim ama nafile. Telefonuma acayip sininr olmuştum resmen telefonu kuracaktım...!!! Ofleyip bu sefer kim deyip telefonu elime aldım. Mesaj özel numaradan gelmişti. Meraklanıp hemen gelen mesaja baktım mesajda " Anneni ve babanı bulmak istiyormusun " yazıyordu Heyecandan ellerim, ayaklarım titriyordu..." evet" yazdım ve gönderdim.Bi mesaj daha geldi " Koruyucu babanın çalışma odasına git kasanın şifresini bul. Bulduktan sonra kasayı aç ve oradaki dosyaları al ardından oradaki adrese git. Sonra annene kavuuuş" diyordu. Hemen cem babanın çalışma odasına gidip kasanın şifresini çözmeye çalıştım . On onbeş kez denedim ve en sonunda şifreyi çözdüm . Kasada anneme ve babama dair her şey yazıyordu hatta onların resimleri bile vardı. Ağzım açık kalmıştı. Resmen rüya görüyordum. Anne ve babamın resimlerini aldım ve odama gidip yatağıma uzanıp anne ve babamın resimlerine baktım. Tekrar Cem Babanın çalışma odasına gittim. Orada annemin ev adresi yazıyordu. Üstümü başımı giyip saçımı başımı yapıp he!en kâğıtta yazan adrese gittim ama adres boştu. Şaşkınlıktan ölecek duruma geldim. O arada özel numaradan bi daha mesaj gelmişti. Mesajda "Ne oldu anneciğini bulabildiği?"
Yağmur= çabuk onların yerini soyle !!! Neredeler?!

Özel numara= Ailenin o kadar kolay bulabileceğini mi sandın? Haha Şu söyleyeceğim şeyi unutma seni bazen kaldırabilirim. Dikkatli olmalısın.Yağmur çok sinirlenmişti ama elinden bir şey gelmiyordu. Üzgün bir şekilde villaya geri döndü Artık üvey annesı Dolunay ve babası Cem den nefret ediyordu. Bi ailemin olduğunu bile bile bunu benden sakladılar inanmıyorum. Nasıl bi hayatım var beninim böyle??

Merhaba arkadaşlar hikâyemi inşallah beğenirsiniz kitapı okudukca lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin şuradaki küçük yıldıza basmayı lütfen ihmal etmeyin. Sizi seviyorum. Eğer kitabımı beğenirseniz lütfen beni takip edin ve daha da bilgi edinin....☺


Yağmur DamlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin